Direktorica poznatog kozmetičkog brenda Avon za Adriatic regiju, Danijela Šantić, broji 18. godinu u kompaniji koja joj je omogućila da uz, konstantni razvoj, bude na mjestu donošenja odluka o osnaživanju žena, kao i u brojnim humanim misijama poput one u borbi žena protiv raka dojke, kao i borbi protiv nasilja nad ženama.
Kako ste počeli da radite i šta je to što vas je privuklo Avonu?
– Moj put u Avonu počeo je na terenu, tamo gdje je srce naše kompanije: sa ljubiteljima naših proizvoda i Avon Damama. Prva pozicija koju sam obavljala je bila pozicija oblasnog menadžera prodaje – menadžera zone. To iskustvo je obilježilo moj poslovni put. Raditi sa ljepotom je san skoro svake žene, a ubrzo sam shvatila i da je menadžment ono čime želim da se bavim. Kako tada, tako i danas, za kompaniju me vezala činjenica da nudi brojne mogućnosti profesionalnog razvoja, kao i konstantna posvećenost osnaživanju žena duže od jednog vijeka.
Kako biste ocijenili razliku između pozicije koju ste tada imali i sadašnjeg posla?
– Nizale su se godine karijere na brojnim pozicijama, od analitike, preko strategije i projekata, do generalnog menadžmenta. Iako dolazim sa, u globalnim okvirima kompanije, malog tržišta, to nije bilo prepreka da u ovoj kompaniji obavljam funkcije i vodim timove iz 12 evropskih zemalja. Nisam ni sanjala da je tako nešto moguće, ali eto – jeste. Suština je ista, ja sam u službi promovisanja odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanja žena i njihovog razvoja te doprinosa njihovom zdravlju i zadovoljstvu. Samo je danas moj uticaj veći, a samim tim i odgovornost.
Ko su žene koje vas inspirišu?
– One koje su pionirke svog vremena, koje mijenjaju svijet, globalno ili unutar neke mikrolokacije. Uživam vidjeti ženu koja je svoja, koja hrabro korača kroz život uvažavajući dokazane istine, istovremeno postavljajući nove bez obzira na ustaljene klišee i ograničenja. Prva dama Avona, gospođa Albee, primjer je neustrašive i preduzetne žene koja je uprkos svim preprekama svog vremena, postala sinonim za žensku nezavisnost. Prije čak 135 godina, kada žene nisu imale ni pravo glasa ni samostalnost, ona se usudila kročiti u svijet ljepote i pronaći svoj put.
Avon je poznat po inovacijama u svijetu kozmetike, šta je to što biste posebno izdvojili?
– Prva smo kompanija koja je uvela stabilizovani retinol u svoje proizvode; prvi kozmetički brend koji je na masovno tržište plasirao proizvode sa hijaluronskom kiselinom, i imamo čak hiljadu patenata. Protinol™ tehnologija koja je došla iz laboratorija Avonovog Istraživačkog centra je inovacija koju bih posebno istaknula. Dobitnica je srebrnog priznanja Edison nagrade za revolucionarno otkriće u kategoriji napredne njege kože. Zahvaljujući njoj, potiče se paralelna proizvodnja dva tipa kolagena u koži i tako dodatno učvršćuje i obnavlja koža lica. Početkom ovog mjeseca predstavljamo naš najnoviji proizvod baziran na ovoj tehnologiji – Power Serum iz Anew kolekcije. I drugi proizvodi sa Protinol™ tehnologijom uskoro dolaze na tržište.
Malo kompanija u svijetu može se pohvaliti ovakvim rođendanom. Šta ovaj brend izdvaja od ostalih?
– Sto trideset pet godina osnaživanja žena u kontinuitetu je nešto što s ponosom ističemo. Kompanija je osnovana davne 1886. vizijom čovjeka koji je shvatio kolika je snaga žena: David McConnell je kreirao parfem, a gospođa Albee ga je donijela na vrata svake žene. Kako tada, tako i sada, ono što nas izdvaja od drugih jeste činjenica da nudimo ne samo kvalitetan primamljiv proizvod nego i priliku ženama da budu ekonomski nezavisne. Stvaramo nove poslovne prilike za generacije koje dolaze, progovaramo o temama važnim za žene i očuvanje životne okoline te doniramo novčana sredstva za borbu protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Upravo to je za mene najveća poslovna motivacija, jer znam da naše postojanje uljepšava živote hiljada žena, apsolutno svaki dan.