Nedavno objavljeno

Novi proizvod za nova radna mjesta

U životu je dobro pomagati onima koje volite da rastu. Argeta je oduvijek voljela svoje domaće dobavljače, domaće kupce I kulturu, ali što je najvažnije, shvatila je važnost podrške domaćoj ekonomiji i koliko je to korisno.

Kao brand mesne paštete br. 1 u zemlji (i Europi*), Argeta teži savršenim proizvodima koji će činiti dobro i domaćim dobavljačima i potrošačima. Koristeći pažljivo odabrane visokokvalitetne lokalne sastojke i osiguravajući da je svaki proizvod izrađen bez konzervansa, umjetnih boja, umjetnih pojačivača okusa i glutena, Argeta ostaje vjerna svojim vrijednostima i kupcima.

Tako je, Argeta udružila snage s Bingom, najvećim maloprodajnim trgovcem u Bosni i Hercegovini i Menpromom, domaćim proizvođačem mesnih prerađevina. Zajedno su napravili novi i 100% lokalni Argeta okus Kokošja sa sudžukom.

„Ova je priča puno više od proizvodnje nove paštete. Ovo je priča o partnerstvima koja pozitivno utječu na lokalno okruženje, pomažu u zadržavanju radnih mjesta. Važno je prepoznati ovakve prilike u kojima možemo zajedno stvoriti nove vrijednosti za kompanije.

Atlantic Grupa ima visoko postavljene ciljeve održivog poslovanja. Dodatno se brinemo i za šire društvo i radnu okolinu kroz proizvode vrhunske kvalitete i preko što manjeg utjecaja na okolinu, koristeći zelenu energiju u svim našim fabrikama. A tu je i mnoštvo društveno odgovornih projekata poput ovog, #PodržavamoDomaće ili brojnih sponzorstava događaja, društava ili donacija. – izjavio je Enzo Smrekar, potpredsjednik Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg i internacionalizaciju.

„Kontinuiran razvoj i posvećenost kvaliteti naših proizvoda je duboko integrirana u poslovnu politiku kompanije i to su na naše veliko zadovoljstvo prepoznali i partneri na ovom odličnom projektu iz Argete. Kreirali smo posebnu sudžuku bez nitritne soli, genetski modificiranih namirnica, konzervansa, aditiva i E brojeva s Halal certifikatom…  Ukazano povjerenje  na ovom projektu koji Argeta radi sa našim najvećim domaćim trgovačkim lancem Bingom je dodatna valorizacija svega onoga što smo do sada radili.  “ – istakla je Merima Dzevdetbegovic tehnicki direktor  MI Menoprom.  

 „Jedan od strateških ciljeva kompanije Bingo jeste pružanje podrške domaćoj proizvodnji. Na taj način našim kupcima pružamo svježe, kvalitetne i cjenovno pristupačne proizvode. Ponosni smo što smo dio ovog projekta koji je svakako rezultat dugogodišnje saradnje. Sjajne stvari se dešavaju kada udružimo snage.“   – izjavili su iz kompanije Bingo, najvećeg domaćeg trgovačkog lanca.

Ovo je društveno odgovoran projekat kojim pokušavamo zadržati radna mjesta i radno aktivno stanovništvo u Bosni i Hercegovini. Novim proizvodom Argeta je još jednom pokazala ljubav prema domaćim proizvodima i izrazila da istinski vjeruje u kvalitetu lokalnih sastojaka. Baš kao što bi svi trebali.

*Na temelju podataka tvrtke Nielsen RMS za kategoriju pašteta/delikatesnih namaza za razdoblje od 12 mjeseci koje je završilo 31. marta/ožujka 2018., za zajedničko maloprodajno tržište 19 europskih zemalja (Austrija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Češka, Danska, Francuska, Njemačka, Velika Britanija, Italija, Crna Gora, Nizozemska, Poljska, Rumunjska, Srbija, Slovačka Republika, Slovenija, Španjolska, Švedska, Švicarska); Copyright © 2018, Nielsen
spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport