Nedavno objavljeno

Opel Astra počinje novu eru: Elektrificirana, učinkovita, samopouzdana

– Astra sada također kao plug-in hibrid, a jednu godinu nakon predstavljanja kao posve električna Astra-e
– Odvažan i besprijekoran dizajn s Vizir licem i dvobojnom karoserijom uz nadoplatu
– Potpuno digitalna ploča s instrumentima Pure Panel sa širokim zaslonima i intuitivnim kontrolama
– Najnovija svjetla Intelli-Lux LED® Pixel sa 168 LED elemenata
– Brojni automatizirani sustavi za pomoć radi visokog stupnja sigurnosti i udobnosti
– Ergonomska AGR-certificirana sjedala uz nadoplatu u koži i Alcantari
– Dizajnirani, razvijeni i proizvedeni u Opelovom sjedištu u Njemačkoj
– Sportski model s pet vrata dostupan za narudžbe krajem godine

Svjetska premijera – nova Opel Astra: Opel otkriva posve novu, šestu generaciju bestselera kompaktne klase. Pravi dizajnerski dragulj s Opel Vizirom, potpuno digitalnom pločom s instrumentima Pure Panel i najboljim tehnologijama kao što je najnovija verzija prilagodljivih svjetala Intelli-Lux LED® Pixel. Novopridošlicom njemački proizvođač otvara novo poglavlje 30-godišnje uspješne priče Astre: po prvi puta model kompaktne klase iz Rüsselsheima bit će dostupan s električnim pogonom. Opel će nuditi novu Astru kao plug-in hibrid s dvije razine performansi. Godinu dana nakon pojavljivanja na tržištu, nova generacija također će biti dostupna kao baterijska električna Astra-e. Dodatno tu su verzije s visokoučinkovitim benzinskim i dizelskim motorima u kombinaciji sa šest-stupanjskim ručnim i osam-stupanjskim automatskim mjenjačima optimiziranog trenja.

Portfelj nove Astre ima ponešto za svakoga u smislu alternativa pogona – to je prvi model Opela koji će uskoro ponuditi kupcima izbor između posve električnog pogona, plug-in hibrida ili motora s unutarnjim izgaranjem. Raspon snage sustava seže od 81 kW/110 KS do 165 kW/225 KS[1] – tako da su zajamčene nadmoćne vozne performanse. U sljedećoj generaciji svojeg bestselera kompaktne klase, Opel kombinira užitak vožnje s najvećom učinkovitošću i sviješću o okolišu.

„Nova Opel Astra je jedinstvena – njome Opel definira novu eru. To se odnosi na cjelokupan raspon pogona do baterijskog električnog modela Astra-e odnosno njezinog senzacionalnog dizajna i tehnologije koja je vodeća u klasi. Opel postavlja standarde ovim automobilom koji ima sve što je potrebno da opet postane bestseler,” kaže novi glavni izvršni direktor Opela Uwe Hochgeschurtz.

Opel Vizir sa svjetlima Intelli-Lux LED® Pixel: Privlači poglede i raspolaže vrhunskim tehnologijama

Nova Opel Astra izjava je o filozofiji dizajna branda. Dinamična kao nikada do sada, s čistim, zategnutim površinama, oslobođena suvišnih elemenata, nosi novo lice branda – Opel Vizir. To pokazuje već na prvi pogled da je Astra spremna definirati novu eru.

Poput njezinog prethodnika predstavljenog tržištu 2015., novi model donosi inovacije u kompaktnoj klasi koje su kupci ranije poznavali samo u skupljim vozilima. Na primjer, Astra može pretvoriti noć u dan: najnovija inačica adaptivnih svjetala Intelli-Lux LED® Pixel stiže ravno s Opelove perjanice Insignije i sa 168 LED elemenata, predvodnik je u segmentima kompaktnih vozila i vozila srednje klase.

Vremenski skok dogodio se u unutrašnjosti nove generacije Astre. Dolaskom potpuno digitalne ploče s instrumentima Pure Panel, analogni instrumenti otišli su u povijest. Umjesto toga, novo sučelje čovjeka i stroja (HMI) sa svježom, modernom grafikom nudi kupcima čisto, intuitivnije iskustvo. Putnici mogu intuitivno koristiti novu Astru putem posebno širokih zaslona osjetljivih na dodir baš kao što koriste pametni telefon. Dizajneri i inženjeri Opela pažljivo su radili kako bi osigurali da vozač prima sve potrebne informacije i da na raspolaganju ima korisne radne opcije bez opterećivanja suvišnim podacima ili funkcijama. Osim toga, postavke poput kontrole klimatizacije još uvijek je moguće podešavati pomoću fizičkih prekidača i tipki.

Kao i inače, Opel također nudi izvanrednu udobnost sjedenja u novom modelu kompaktne klase. Samostalno razvijena prednja sjedala imaju AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V.” / „Akcija za zdrava leđa”) certifikat i, zbog njihove primjerne ergonomije, izuzetno su udobna, posebno na dugim putovanjima. Vozač uživa podršku vrhunskih sustava za pomoć u koje se ubrajaju head-up display, poluautomatizirani Intelli-Drive 2.0 sustav pomoći koji integrira sve ugrađene kamere i senzore pomoću e-horizon povezivanja i Intelli-Vision kamera koja omogućava prikaz od 360 stupnjeva.

Dinamična ali staložena upravljivost, kočenje i stabilnost spremno za autocestu

Nova Astra je duga 4.374 mm i široka 1.860 mm. U usporedbi s prethodnim modelom, dulja je svega 4,0 mm. Međuosovinski razmak povećan je za 13 mm na 2.675 mm. Bez obzira na mišićavi, samopouzdani stav, praktičan prtljažnik nove Astre s podesivim podom još uvijek nudi do 1.250 litara prtljažnog prostora za vozača i četiri putnika kada se stražnja sjedala preklope.

Nova Astra temelji se na trećoj generaciji vrlo fleksibilne EMP2 multienergetske arhitekture u koju je DNK Opela ugrađen od početka razvoja. To znači da je upravljivost staložena, ali i dinamična te da je novi model – kao i svaki Opel – spreman za autocestu. Drugim riječima, sposobnost za vožnju velikom brzinom bila je primarni razvojni cilj.

Upravljanje i bočna krutost šasije – ovjes s McPherson opružnim nogama naprijed, torzijska opruga straga – dizajnirani su za snažnu kontrolu zakretanja oko vertikalne osi (prigušivanje gibanja oko horizontalne osi). Pri kočenju, novi model osigurava veliku snagu zaustavljanja uz zadržavanje visoke stabilnosti u zavojima kao i na pravcu. Torzijska krutost nove Astre povećana je za 14 posto u odnosu na prethodni model.

Knjige narudžbe za novu Opel Astru otvaraju se krajem ove godine i prve isporuke kupcima kreću početkom 2022. Isprva će biti predstavljena kao sportski model s pet vrata i linijama nalik coupéu, a elegantna karavan inačica Astra Sports Tourer slijedi ubrzo. Godinu dana nakon pojavljivanja nove generacije na tržištu, ponudi modela će se pridružiti baterijska električna Astra-e. Nova Astra je dizajnirana i razvijena u sjedištu Opela u Rüsselsheimu, gdje će se i proizvoditi uz najveću preciznost. Opel Astra – proizvedena u Njemačkoj.

[1] Spomenuto vozilo još nije dostupno. Konačne vrijednosti potrošnje goriva bit će objavljene kasnije, nakon dovršetka homologacije.
spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport