Mastercard, glavni sponzor 78. Venecijanskog međunarodnog filmskog festivala – La Biennale di Venezia (1. – 11. septembar), i kompanija koja sa ponosom podržava filmsku magiju, nove talente i drugačije perspektive, poziva ljubitelje filma, studente i buduće filmske stvaraoce da se pridruže ekskluzivnoj seriji virtuelnih razgovora sa nekim od najuticajnijih umjetnika savremene kinematografije, a koji se održavaju u partnerstvu sa Filmskim festivalom u Veneciji. Zajedno ćemo otkriti kako priče velikih filmskih stvaralaca mogu stvoriti uticaj koji se proteže izvan samog filma.
Strast prema filmu otvara nam oči za nove svjetove, nova pitanja i nove izazove. Oni koji stvaraju magiju na ekranu imaju jedinstvenu sposobnost da nam pokažu život iz nove perspektive koja nas može odvesti na nova putovanja ili nam omogućiti da ponovo posjetimo poznata mjesta na nove načine. Načini na koje se ove priče stvaraju i doživljavaju i na koji se u njima uživa, mijenja se na osnovu kreativnog pogleda kojim započinje putovanje u okruženju u kojem se one konzumiraju.
Pridružite nam se u seriji razgovora sa zvijezdama Bong Joon Ho, Tim Roth, Susan Sarandon, Marisa Tomei, Paolo Virzi i Robin Wright koji će sa vama podijeliti svoja razmišljanja o tome kako sjajna kinematografija može pokrenuti različite perspektive, bezbroj emocija i uticati na naše živote od trenutka kada film počne.
U našoj seriji događaja „Život iz drugačije perspektive: beskontaktne veze – Istražujući moć kina da nas poveže“ istražićemo ulogu reditelja, glumca, snimatelja i svih onih u filmskom svijetu, u izgradnji priča koje ne samo da pomažu da vidimo život iz osvježene perspektive, već i da njihov uticaj na to da ljude povezuju sa svojim dubljim bićem, sa izmijenjenim i različitim svjetovima, ispunjenim neprocjenjivim mogućnostima.
„Kino, za razliku od bilo koje druge vrste umjetnosti, nas poziva i omogućava nam da vidimo život iz drugačije perspektive, a u okolnostima u kojima se krećemo kroz promjenljivo okruženje, kino ima još značajniju ulogu. Srećni smo što nastavljamo blisko partnerstvo sa Filmskim festivalom u Veneciji, kako bismo pomogli ljudima da dožive transformacionu moć filma“, rekla je Jeannette Liendo, direktorka sektora integrisanog marketinga i komunikacija za Evropu u kompaniji Mastercard. „Slušajući najnovije uvide koje će nam dati ikone savremenog filma, želimo ljubiteljima filma i studentima filmske umjetnosti ponuditi zanimljiva i neuporediva iskustva, i time im omogućiti da budu bliže stvaranju ove umjetnosti koja je za njih neprocjenjiva.“
„Film suštinski pruža širok uvid u svijet. Svaki kvalitetan film može nas naučiti nečemu, osvijestiti velike promjene koje se dešavaju u savremenom društvu, uticati na naše predrasude i naša saznanja. Kroz kino možemo da putujemo unazad kako bismo ponovo otkrili događaje koji su zaboravljeni ili običaje koji su se promijenili i da stignemo tamo gdje nismo u mogućnosti zbog ograničenih sedstava, bilo da se radi o udaljenim zemljama ili o budućnosti koja nas čeka. Nijedna umjetnička forma ne može nas istovremeno zabaviti i zadiviti više od filma, pomažući nam da podignemo svoju svijest kao pojedinci i građani svijeta. Uzbuđeni smo što možemo računati na saradnju kompanije Mastercard u jačanju naše posvećenosti pružanju podrške filmskoj umjetnosti i njenom razvoju “, prokomentarisao je Alberto Barbera, umjetnički direktor Venecijanskog međunarodnog filmskog festivala.
Serija razgovora „Život iz drugačije perspektive: beskontaktne veze – Istražujući moć kina da nas poveže“ biće dostupna na Mastercard Youtube kanalu, kao i na platformama www.priceless.com i www.labiennale.org po sljedećem rasporedu:
- Robin Wright, srijeda, 1. septembar – 16.30h
- Paolo Virzi, četvrtak, 2. septembar – 16.30h
- Tim Roth, petak 3. septembar – 16.30h
- Susan Sarandon, subota, 4. septembar – 16.30h
- Marisa Tomei, nedelja 5. septembar – 16.30h
- Bong Joon Ho, ponedeljak, 6. septembar – 16.30h
– KRAJ –
O kompanijii Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com Mastercard je globalna tehnološka kompanija koja posluje u industriji plaćanja. Naša misija je da povežemo i pokrenemo inkluzivnu, digitalnu ekonomiju koja koristi svima, svuda, čineći transakcije sigurnim, jednostavnim, pametnim i pristupačnim. Koristeći sigurne podatke i mreže, partnerstva i strast, naše inovacije i rješenja pomažu pojedincima, finansijskim institucijama, vladama i preduzećima da maksimalno iskoriste svoj potencijal. Naš indeks pristojnosti, ili DQ, pokreće našu kulturu i sve što radimo unutar i izvan naše kompanije. Sa vezama u više od 210 zemalja i teritorija, gradimo održiv svijet koji otključava neprocjenjive mogućnosti za sve. Pratite nas na Tviteru na nalozima @MastercardEU @MastercardNews, pridružite se diskusiji na blogu Beyond the Transaction i pretplatite se na najnovije vijesti na Engagement Bureau.
O Priceless.com
Priceless.com je čvorište iskustvenog načina života kompanije Mastercard dizajnirano da inspiriše i stvori trenutke u životu koje ćete dijeliti sa porodicom i prijateljima kod kuće, na mreži i svuda između. Ekskluzivno za korisnike Mastercard kartica, njegova jedinstvena multikulturalna ponuda omogućava ljudima da se približe svojim strastima, podstiče njihove želje za stalnim učenjem i otkrivanjem i daje im priliku da daruju iskustva, učestvuju u nagradnim igrama i učestvuju na posebnim humanitarnim aukcijama. Inspirisani iz preko 40 destinacija i dostupni iz više od 90 zemalja, potrošači mogu pronaći dinamično osmišljena i pripremljena iskustva, fizička i digitalna kroz kulinarstvo, sport, umjetnost i kulturu, muziku i drugo, kao i prilagođen sadržaj koji im omogućava da započnu nešto neprocjenjivo.