Maria Teresa de Filippis rođena je u Napulju 1926. godine i odlučila je ući u svijet automobilskih trka 1948. godine; sa samo 22 godine pobijedila je na 10 km Salerno-Cava de ‘Tirreni, klasi od 500 kubika u kategoriji turističkih automobila pobijedivši svoje muške kolege. Ta prva pobjeda rasplamsava joj strast prema utrkama i sljedeće godine trijumfirala je na nekoliko takmičenja u kategoriji do 750 kubika. Tokom 1953. – 1954. prešla je na Oscu 1100 ccm u kojoj je osvojila 12 sati Pescare, Trullo d’Oro, Catania-Etna i krugove Caserte i Syracuse.
Maria Teresa de Filippis prešla je na Maserati 2000 A6GCS 1955. U članku koji je kasnije napisala o svojim trkačkim godinama, rekla je: „ Moćan automobil s kojim sam osjećala da mogu sve … i učinila sam“, dodajući: „ Loš automobil ! Toliko spektakularnih nesreća, ali i toliko pobjeda! ”Glavna među kojima je bila pobjeda u Catania-Etni u rekordnom vremenu, koja je ostala neporažena naredne tri godine. Završila je na drugom mjestu u prvenstvu klase 2000 cc 1955. 1958. godine, za volanom privatnog Maseratija 250F, Maria Teresa de Filippis debitirala je na VN Sirakuze, a zatim se natjecala na svom prvom Grand Prixu Svjetskog prvenstva u Belgiji. Niz trkačkih vozačica natjecalo se tokom godina u automobilskom sportu, ali samo Maria Teresa de Filippis drži jedinstveni rekord, koji se nikada ne može srušiti ili izjednačiti, kao prva žena koja se natjecala u Formuli 1.
Maserati i Maria Teresa de Filippis predstavljaju dobitnu kombinaciju. Priča o upornosti, hrabrosti i odvažnosti. Želja i odlučnost da se suoče sa tehničkim, fizičkim i ličnim izazovima i da ih transformišu u mogućnosti koje treba iskoristiti, odlučno gledajući u budućnost. Pet godina nakon njene smrti, snaga i važnost njenih dostignuća i dalje definišu vrijednosti Maseratija i nadahnjuju sve žene koje danas rade za Marku.
Drivers listed in this table are those who have entered a Grand Prix. Actual starts are stated in brackets.
Izvor: timing.ba