CeraVe je nastao 2005. godine, a sam naziv ovog brzorastućeg brenda najbolje opisuje zbog čega je toliko popularan među svojim poklonicima kojih je samo na području SAD-a preko 10 milijuna. „Cera“ u njegovu nazivu odnosi se na tri vrste ceramida koje se nalaze u CeraVe proizvodima i pomažu održavanju elastičnosti te obnovi prirodne barijere naše kože, dok „Ve“ sugerira da se radi o MVE tehnologiji, odnosno dužem vremenskom otpuštanju nutrijenata u kožu i cjelodnevnoj hidrataciji. S proizvodima koji sadrže esencijalne ceramide identične koži kultni brend CeraVe prvi je izbor u SAD-u za sve osobe s problemima suhe i osjetljive kože, i to posljednjih 13 godina.
„Specifičnost brenda CeraVe je što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvijen je od strane dermatologa i s dermatolozima. Uz to, njegova važna karakteristika je iznimna učinkovitost ali i vrlo pristupačan cjenovni rang kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima. CeraVe spada u kategoriju koju nazivamo „mass medical“ te predstavlja prvi takav brend u našem portfelju. Upravo su to razlozi dolaska i na ova naša tržišta. Uvjereni smo u uspjeh“, izjavio je Kristijan Božić, Marketing direktor Cerave & La Roche-Posay.
Ceramidi i MVE tehnologija
Ceramidi su prirodno prisutni u ljudskoj koži i imaju važnu ulogu u održavanju njene elastičnosti na način da pomažu u održavanju kožne barijere formirajući zaštitni sloj koji smanjuje gubitak vlage i štiti od različitih oštećenja. Kad su razine ceramida niske, kožna barijera je oslabljena, što za posljedicu ima suhu i nadraženu kožu. No, adekvatnom njegom CeraVe proizvodima moguće je „nadoknaditi“ s godinama izgubljene ceramide te osnažiti kožnu barijeru. MVE tehnologija s druge strane omogućuje kontrolirano otpuštanje hidratantnih sastojaka tijekom 24 sata što pruža cjelodnevnu hidrataciju kože i kontinuiranu zaštitu kožne barijere.
„Njegom kože pripravcima bogatim lipidima oporavit ćemo oštećenu kožnu barijeru, što je osnova liječenja suhe kože i brojnih bolesti u podlozi kojih je oštećena kožna barijera. Upravo su ceramidi ključni za njezinu normalnu funkciju, jer im je uloga pojačanje lipidnih lamela, a time i nepropusnosti kožne barijere. Što se tiče MVE tehnologije, ona predstavlja sustav koji se sastoji od niza koncentričnih slojeva nalik ovojnicama luka koji mogu zarobiti i zadržati sastojke poput ceramida i masnih kiselina te ih vremenski oslobađati u više faza hidratacije. Tijekom 24 sata slojevi se polagano jedan za drugim otapaju pomažući u obnavljanju prirodnih ceramida kože, održavanju vlage do 24 sata i obnavljanju kožne barijere cijeli dan“, ističe doc. dr. sc. Suzana Ožanić Bulić, dr. med. spec. dermatovenerologije.
CeraVe linija proizvoda
Među dermatolozima koji su razvili brend je i Tom Allison s više od 20 godina iskustva u dermatologiji i njezi kože. CeraVe linija sastoji se od hidratantne emulzije i gela za čišćenje lica, hidratantne kreme i losiona te hidratantne njege sa zaštitnim faktorom od UVA i UVB zračenja. Posebno valja istaknuti i najprodavaniji CeraVe proizvod – laganu, nemasnu i brzo upijajuću dnevnu hidratantnu kremu Daily Moisturizing Cream koja sadrži i hijaluronsku kiselinu. Pogodna je za osjetljivu kožu, ne sadrži ulja i mirise te pomaže koži zadržati vlagu, poboljšavajući njezin izgled i osjećaj.
„Brend je nastao u suradnji s dermatolozima s ciljem rješavanja problema kožne barijere. Bilo da je riječ o ekcemu kože, suhoj koži ili aknama, u svim je tim slučajevima kompromitirana upravo barijera kože. Pri tome su ceramidi ključna komponenta njezine lipidne barijere. Tako je zapravo I nastao brend CeraVe koji kombinira ceramide s MVE tehnologijom koji zajedno vraćaju ravnotežu kožnoj barijeri. Danas tako CeraVe proizvodi pomažu milijunima ljudi s kožnim problemima diljem svijeta“, kazao je John Reed, General Manager US & Global CeraVe Skincare.
CeraVe, proizvodi jednog od najbrže rastućih brendova dermokozmetike u svijetu dostupni su već sada u odabranim partner ljekarnama diljem Bosne I Hercegovine te kod lokalnih online partnera Anapharm, Superapoteka, Pharmacy BCC.
Lista CeraVe dostupnih proizvoda:
Hidratantni losion, 236 ml – 21,96 KM
Hidratantni losion, 473 ml – 26,74 KM
Hidratantna krema, 177 ml – 19,08 KM
Hidratantna krema, 340 ml – 26,74 KM
Hidratantna njega za lice SPF 25, 52 ml – 23,85 KM
Hidratantna njega za lice, 52 ml – 23,85 KM
Hidratantna emulzija za čišćenje, 236 ml – 15,26 KM
Hidratantna emulzija za čišćenje, 473 ml – 21,00 KM
Pjenušavi gel za čišćenje, 236 ml – 18,15 KM
Pjenušavi gel za čišćenje, 473 ml – 25,78 KM
Obnavljajuća krema za ruke, 50 ml – 9,55 KM
SA obnavljajuća krema za stopala, 88 ml – 16,22 KM
*Izražene cijene su preporučene informativne cijene