Za savršen sastojak idemo i do kišnih šuma Amazonije
Priča Glorie Galić-Volarić započela je prije šest godina, na porodičnim plantažama smilja u srcu Hercegovine, kad je ova mlada Mostarka napravila prve kozmetičke preparate, samo za ličnu upotrebu, a onda ih predstavila i damama iz bližeg okruženja. I rođen je brend Gloria
Napisala Amra Džeko
Kad se spoje dobra ideja, hrabrost, poduzetni duh i ambicioznost – onda nastane mostarski brend luksuzne prirodne kozmetike Gloria. Iza brenda Gloria stoji farmaceutska tehničarka Gloria Volarić-Galić (28), mlada žena koja je hercegovačka prirodna bogatstva pretočila u uspješan posao.
Kako je počela vaša poslovna priča?
– Nekad je iza brenda stajala samo jedna mlada farmaceutska tehničarka i fitoaromaterapeutkinja, koja je imala želju da napravi nešto čisto, sigurno, ljekovito i kvalitetno, što će uljepšati život ljudima. Tako je 2014. nastala prva Gloria krema za lice, zbog čije sam učinkovitosti stekla veliku motivaciju i samopouzdanje da “malu kućnu radinost” kreiranja i proizvodnje kozmetičkih preparata transformišem u svoj primarni posao. Zahvalna sam jer, samo pet godina poslije, iza mene stoji stručan i stabilan tim profesionalaca i divnih ljudi koji skupa sa mnom čine porodicu i najveću snagu prirodne kozmetike Gloria.
Koliko ste imali predznanja i iskustva u toj vrsti posla i kako je sve izgledalo na samom početku, a kako izgleda danas?
– U struci farmaceutskog tehničara stekla sam vrijedno iskustvo rada u laboratoriji, a kasnije sam to nadogradila školom fitoaromaterapije koja mi je dala značajnu edukaciju, ali i inspiraciju koja je otvorila moju kreativnost u smjeru prirodne kozmetike. Kozmetička industrija je veoma osjetljivo područje jer direktno utiče na kožu koja je najveći ljudski organ. Zbog toga sam od samog početka osjećala veliku odgovornost, ali i odlučnost da kreiram proizvode koji će biti podjednako učinkoviti i sigurni za upotrebu. Isprva je to bila mala skromna proizvodnja u laboratorijskim čašicama i ograničenom vrstom sirovina, dok danas proizvodnju radimo pomoću poluautomatskih strojeva, uz pristup nekim od vrlo rijetkih sirovina koje postoje na tržištu. Jedina stvar koja se sve ove godine nije promijenila jeste moja ljubav prema onom što radim.
– Nekad je iza brenda stajala samo jedna mlada farmaceutska tehničarka i fitoaromaterapeutkinja, koja je imala želju da napravi nešto čisto, sigurno, ljekovito i kvalitetno, što će uljepšati život ljudima. Tako je 2014. nastala prva Gloria krema za lice, zbog čije sam učinkovitosti stekla veliku motivaciju i samopouzdanje da “malu kućnu radinost” kreiranja i proizvodnje kozmetičkih preparata transformišem u svoj primarni posao. Zahvalna sam jer, samo pet godina poslije, iza mene stoji stručan i stabilan tim profesionalaca i divnih ljudi koji skupa sa mnom čine porodicu i najveću snagu prirodne kozmetike Gloria.
Koliko ste imali predznanja i iskustva u toj vrsti posla i kako je sve izgledalo na samom početku, a kako izgleda danas?
– U struci farmaceutskog tehničara stekla sam vrijedno iskustvo rada u laboratoriji, a kasnije sam to nadogradila školom fitoaromaterapije koja mi je dala značajnu edukaciju, ali i inspiraciju koja je otvorila moju kreativnost u smjeru prirodne kozmetike. Kozmetička industrija je veoma osjetljivo područje jer direktno utiče na kožu koja je najveći ljudski organ. Zbog toga sam od samog početka osjećala veliku odgovornost, ali i odlučnost da kreiram proizvode koji će biti podjednako učinkoviti i sigurni za upotrebu. Isprva je to bila mala skromna proizvodnja u laboratorijskim čašicama i ograničenom vrstom sirovina, dok danas proizvodnju radimo pomoću poluautomatskih strojeva, uz pristup nekim od vrlo rijetkih sirovina koje postoje na tržištu. Jedina stvar koja se sve ove godine nije promijenila jeste moja ljubav prema onom što radim.
“Iza svakog proizvoda stoje mjeseci i mjeseci istraživanja, eksperimentisanja, te još pet do deset različitih receptura od kojih biramo najbolju”
Smatrate li da ste rizikovali i da li biste se, da možete vratiti vrijeme, ponovo usudili krenuti istim putem?
– Naravno da svaki novi poslovni početak sa sobom nosi rizik. Međutim, moj način je bio da idem korak po korak, zbog čega sam uvijek bila sigurna i opuštena dok se posao razvijao. Da mogu vratiti vrijeme, krenula bih istim putem, ali možda malo bržim koracima.
Koliko vremena je proteklo od prve ideje do prvog seta proizvoda, a koliko do popularnosti na tržištu naše zemlje? Koliko je potrebno ulaganja u marketing?
– Bila je potrebna godina dana da na tržištu bude dostupna cijela linija naših proizvoda. Kontinuirano unapređenje poslovanja, kako proizvodnje i distribucije, tako i marketinga dovelo nas je do toga da, samo četiri godine poslije, prirodna kozmetika Gloria bude prepoznata na regionalnom tržištu prirodnih proizvoda. Rekla bih da je marketing u tome igrao veliku ulogu i smatram da je ulaganje u marketing sasvim jednako važno kao i ulaganje u bolju opremu, u kvalitetnije sastojke, u bilo koji oblik usavršavanja, što mi konstantno i činimo.
Šta je najveći izazov u vašem poslu?
– Najveći izazov je osmisliti proizvod i postići savršen balans u njegovoj recepturi. Jer, iza svakog proizvoda stoje mjeseci i mjeseci istraživanja, eksperimentisanja, te još pet do deset različitih receptura od kojih biramo najbolju.
Gdje nabavljate sirovine za svoje proizvode?
– Za nas nema granica kad je u pitanju nabavka sirovina. Za savršen sastojak idemo i do kišnih šuma Amazonije, ako je potrebno.
Koliko ih danas imate u ponudi? Na kojim tržištima se mogu nabaviti?
– Trenutno u ponudi imamo 34 proizvoda na tržištu BiH i Hrvatske. Pored toga, proizvodi su dostupni na našoj web-stranici www.prirodna.com za narudžbe iz cijelog svijeta.
Šta je najveća prednost proizvoda Gloria i koliko kupci cijene prirodne preparate?
– I sama sam se pitala koliko će kupci cijeniti takve proizvode. Moram priznati da sam dobila prijatan odgovor u pozitivnim reakcijama naših dugogodišnjih korisnika. Najveća prednost naših proizvoda su čisti, sigurni i ljekoviti prirodni sastojci i vjerujem da je upravo to razlog što stari i novi kupci imaju povjerenje u brend Gloria.
Vaš savjet za one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa?
– Dovoljno je samo da skupe hrabrosti i da sanjaju velike snove. Ako ne preskoče niti jedan važan korak u razvoju sebe i svog biznisa, uspjeh će doći sam.
– Naravno da svaki novi poslovni početak sa sobom nosi rizik. Međutim, moj način je bio da idem korak po korak, zbog čega sam uvijek bila sigurna i opuštena dok se posao razvijao. Da mogu vratiti vrijeme, krenula bih istim putem, ali možda malo bržim koracima.
Koliko vremena je proteklo od prve ideje do prvog seta proizvoda, a koliko do popularnosti na tržištu naše zemlje? Koliko je potrebno ulaganja u marketing?
– Bila je potrebna godina dana da na tržištu bude dostupna cijela linija naših proizvoda. Kontinuirano unapređenje poslovanja, kako proizvodnje i distribucije, tako i marketinga dovelo nas je do toga da, samo četiri godine poslije, prirodna kozmetika Gloria bude prepoznata na regionalnom tržištu prirodnih proizvoda. Rekla bih da je marketing u tome igrao veliku ulogu i smatram da je ulaganje u marketing sasvim jednako važno kao i ulaganje u bolju opremu, u kvalitetnije sastojke, u bilo koji oblik usavršavanja, što mi konstantno i činimo.
Šta je najveći izazov u vašem poslu?
– Najveći izazov je osmisliti proizvod i postići savršen balans u njegovoj recepturi. Jer, iza svakog proizvoda stoje mjeseci i mjeseci istraživanja, eksperimentisanja, te još pet do deset različitih receptura od kojih biramo najbolju.
Gdje nabavljate sirovine za svoje proizvode?
– Za nas nema granica kad je u pitanju nabavka sirovina. Za savršen sastojak idemo i do kišnih šuma Amazonije, ako je potrebno.
Koliko ih danas imate u ponudi? Na kojim tržištima se mogu nabaviti?
– Trenutno u ponudi imamo 34 proizvoda na tržištu BiH i Hrvatske. Pored toga, proizvodi su dostupni na našoj web-stranici www.prirodna.com za narudžbe iz cijelog svijeta.
Šta je najveća prednost proizvoda Gloria i koliko kupci cijene prirodne preparate?
– I sama sam se pitala koliko će kupci cijeniti takve proizvode. Moram priznati da sam dobila prijatan odgovor u pozitivnim reakcijama naših dugogodišnjih korisnika. Najveća prednost naših proizvoda su čisti, sigurni i ljekoviti prirodni sastojci i vjerujem da je upravo to razlog što stari i novi kupci imaju povjerenje u brend Gloria.
Vaš savjet za one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa?
– Dovoljno je samo da skupe hrabrosti i da sanjaju velike snove. Ako ne preskoče niti jedan važan korak u razvoju sebe i svog biznisa, uspjeh će doći sam.
www.oreabazaar.com
Gracija 387, 7.2.2020.