Nedavno objavljeno

Pahuljasti influenser poručuje: svakodnevna šetnja s ljubimcem jača tijelo i um

Felix, preslatki samojed iz Berlina, postao je prvo četveronožno zaštitno lice globalne kampanje sportske marke ASICS, ističući važnost kretanja i mentalnog zdravlja

spot_img

U potezu koji mijenja pravila sportskog marketinga, ASICS je službeno imenovao psa kao svog najnovijeg ambasadora brenda. Riječ je o Felixu, simpatičnom samojedu i internetskoj zvijezdi, koji sada predvodi kampanju “Najbolji prijatelj uma”. Cilj je jasan – istaknuti koliko kućni ljubimci, posebno psi, doprinose fizičkoj aktivnosti i mentalnoj ravnoteži svojih vlasnika.

Za razliku od tipičnih kampanja koje slave elitne sportiste, ASICS je ovom inicijativom odlučio ispričati drugačiju, emotivniju priču. „Htjeli smo staviti naglasak na osjećaj, zabavu i svakodnevicu, a ne na rezultat i ozbiljnost“, izjavio je Alex Wood, glavni kreativni direktor agencije Golin London koja stoji iza kampanje.

“Najbolji prijatelj uma“ naziv je kampanje koju predvodi Felix

Prema ASICS-ovom istraživanju, čak 65% vlasnika pasa u Velikoj Britaniji tvrdi da im upravo njihov pas predstavlja glavnu motivaciju za kretanje – više nego bilo koja slavna osoba, influenser ili čak prijatelji i porodica. Dodatno, vlasnici pasa bilježe 31% više kretanja u odnosu na one bez kućnih ljubimaca, a njih 83% osjeća se sretnije, a 79% manje pod stresom nakon šetnje sa svojim ljubimcem.

Felix je, zahvaljujući svojoj umirujućoj prisutnosti i popularnosti na društvenim mrežama, postao idealan predstavnik ove poruke. Kao „krzneni wellness trener“, on simbolizira ideju da pravi pokretači svakodnevnog kretanja nisu samo poznati sportisti, već i naši četveronožni prijatelji koji nas svakodnevno izvode iz kuće – i to s osmijehom.

ASICS ovim potezom ne samo da širi definiciju sportskog ambasadora već i podsjeća na to da su mali, svakodnevni koraci – poput šetnje sa psom – ključni za očuvanje mentalnog zdravlja.

Latest Posts

spot_img

Raport