Nedavno objavljeno

AUTOHTONI BH BREND Ćevap je naš!

Sarajevski ćevap zaštićen je kao autohtoni bh. brend a procedura za dobijanje ovog statusa trajala je dvije godine. Na redu je somun

Nakon okončanja procedure zaštite sarajevskog ćevapa kao proizvoda sa oznakom geografskog porijekla, gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić najavila je zaštitu i sarajevskog somuna, koji je neodvojiv od ćevapa.

Osim somuna, na spisku su i drugi proizvodi, a Karić je poručila da je cilj zaštititi što više brendova. Naša misija je uspjela: zaštitili smo autohtoni domaći proizvod našeg grada, brendirali sarajevske ćevape! Želimo s ponosom čuvati ono što je naše”, istakla je gradonačelnica napomenuvši da je proces zaštite ćevapa trajao dvije godine.

 Napomenula je da postoji mnogo sarajevskih proizvoda koji zaslužuju ovaj status, ali da je gastronomija među prvima jer privlači brojne goste i turiste.

Gastro ponuda

Direktorica misije USAID-a u BiH Courtney Chubb poručila je kako je sarajevski ćevap  ključni segment gastronomske i turističke ponude Sarajeva. “Nijedno putovanje u Sarajevo nije potpuno bez uživanja u ovoj lokalnoj delikatesi”, kazala je ona, dodavši kako USAID kroz turizam, jedan od vodećih projekata ove američke agencije, pomaže bh. proizvođačima da zaštite proizvode kao kulturno naslijeđe.

Oznaka geografskog porijekla sarajevski ćevap prepoznaje kao jedinstven proizvod koji se ne može dobiti nigdje u svijetu te štiti domaće recepte, sastojke i način pripreme.

Kako bi se na pravi način obilježila “titula” autohtonog bh. brenda za građanke i građane Sarajeva te za sve goste večeras će biti odrganizirana degustacija ćevapa, a u  manifestaciji će učestvovati članovi Udruženja sarajevskih ćevabdžija.

Latest Posts

Raport