Nedavno objavljeno

Porsche Driver Experience u najnovijoj Panameri

Porsche unosi promjene u Panameru: treća generacija sportske luksuzne limuzine karakteristična je zbog šireg spektra digitalnih karakteristika, savremenog i izražajnog dizajna i šireg spektra između dinamičkih performansi i udobnosti vožnje. Snažniji E-Hybrid pogonski sklopovi i novi sistem ovjesa izražene specifikacije naglašavaju namjeru da ova limuzina bude najdinamičnija u segmentu. 

 Porsche Panamera izbacuje treću generaciju modela. Luksuzna limuzina proizvođača sportskih automobila ima naglašen sportski karakter sa još snažnijim pogonskim sistemima. Profil je poboljšan fundamentalno modernizovanim konceptom rada i obiljem inovativne tehnologije. To uključuje novi Porsche Active Ride sistem ovjesa, koji kombinuje znatno viši nivo udobnosti sa sportskim voznim karakteristikama po kojima je Porsche poznat. Integracija vlastitog digitalnog ekosistema korisnika u Porsche Communication Management (PCM) nudi nove načine interakcije sa automobilom. Tehnički, ali i elegantni, dinamični dizajn nove Panamere unaprjeđenje je atraktivnih proporcija ove linije modela. Širok raspon sistema za pomoć vozaču i fundamentalno redizajnirana unutrašnjost usmjerena na vozača poboljšavaju iskustvo vožnje. 

 

Vrhunski osjećaj uz najsavremenije sisteme ovjesa

Nova Panamera već dolazi sa dvokomornim dvoventilskim zračnim ovjesom s Porsche Active Suspension Management (PASM) sistemom kao standardom. Tehnologija s dva ventila razdvaja faze odskoka i kompresije u kontroli amortizera i stoga nudi još širi raspon između udobnosti i sportskog duha: sistem primjetno ublažava usljed udubljenja i oštećenja na cesti, dok istovremeno osigurava veću stabilnost karoserije u situacijama dinamične vožnje. Upravljanje automobilom može se dodatno poboljšati zahvaljujući opcionom upravljanju svim točkovima.

 

Osim toga, inovativni Porsche Active Ride aktivni sistem ovjesa dostupan je kao opcija za E-Hybrid modele nove Panamere. Ovaj sistem nadmašuje druge koncepte ovjesa po svim relevantnim parametrima i nudi neviđeni raspon između udobnosti vožnje i dinamike vožnje. Osnova za to su novorazvijeni aktivni amortizeri – također sa dvoventilskom tehnologijom – spojeni na električnu hidrauličnu pumpu. Ovo stvara zapreminski protok u amortizeru u skladu sa potrebom i stoga može stvoriti sile između karoserije i točkova na munjevito brz, vrlo precizan i ciljan način, koje se suprotstavljaju i gotovo potpuno kompenziraju sile koje proizlaze iz vibracija na cesti. Jednokomorni sistem vazdušnog ovjesa koji štedi na težini dopunjuje ovu tehnologiju. 

 

Šasija održava karoseriju Panamere ravnom u svakom trenutku, čak i tokom dinamičkog kočenja, upravljanja i manevara ubrzanja. Uz lagodnu vožnju, sistem skoro u potpunosti apsorbuje udare. U dinamičnim situacijama vožnje, Porsche Active Ride sistem ovjesa osigurava savršeno prijanjanje na cestu zahvaljujući uravnoteženoj raspodjeli opterećenja na točkovima. 

- Advertisement -

 

Ako se aktivira odgovarajući način rada, ovjes može prekomjerno kompenzirati naginjanje i kotrljanje kako bi se smanjilo djelovanje sile ubrzanja na putnike. U ovoj postavci, nova Panamera se naginje u krivinama kao motocikl. Povlači prednji dio prema dolje pri ubrzavanju, a zadnji pri usporavanju. Tokom mirovanja, Porsche Active Ride sistem ovjesa podiže karoseriju do udobne ulazne ili izlazne visine.

 

Više E-performansi i sveobuhvatno izmijenjeni motori

Porsche nudi ukupno četiri efikasna E-Hybrid pogona za novu Panameru, kao odgovor na veliku potražnju za ovom vrstom pogonskog sistema. Sve E-Hybrid varijante imaju veće performanse, domet i efikasnost. Panamera Turbo E-Hybrid je spremna za izlazak na tržište. Samo srce pogonskog sklopa tog modela je temeljno revidirani četvorolitarski V8 turbo motor. Snaga novorazvijenog elektromotora je 140 kW (190 KS). Zajedno, oni stvaraju sistemsku snagu od 500 kW (680 KS). Obrtni moment sistema dostiže impresivnih 930 Nm. Porsche integriše električni motor u kućište sveobuhvatno redizajniranog osmostepenog PDK mjenjača sa dvostrukim kvačilom. Odvojeni E-motor sa zasebnim kućištem štedi oko pet kilograma. Integracija jedinice u uljni krug mjenjača također optimizira toplotni bilans električne pogonske jedinice i omogućava veću kontinuiranu snagu elektromotora. 

 

Panamera Turbo E-Hybrid ubrzava do 100 km/h za 3,2 sekunde i može se pohvaliti maksimalnom brzinom od 315 km/h. Kapacitet njegove baterije sada je 25,9 kWh. Ovo omogućava ekvivalentni električni domet do 91 kilometar u kombinovanom WLTP ciklusu ili 83-93 km u gradskom ciklusu. Novi ugrađeni AC punjač od 11 kW skraćuje vrijeme punjenja na odgovarajućim mjestima punjenja na 2 sata i 39 minuta.

 

Panamera i Panamera 4 varijante će također biti dostupne u vrijeme puštanja na tržište. Modifikacije kojima se povećava pritisak, brzina ubrizgavanja goriva i vrijeme paljenja optimiziraju performanse 2,9-litarskog V6 turbo motora. Sada generiše 260 kW (353 KS) i 500 Nm obrtnog momenta – povećanje od 17 kW (23 KS) i 50 Nm u odnosu na prethodnika. Ovo skraćuje vrijeme za koje Panamera dostiže 100 km/h na 5,2 sekunde i povećava maksimalnu brzinu na 272 km/h. Panameri 4 sa pogonom na sve točkove sada treba 4,8 sekundi i ona dostiže 270 km/h. 

 

Luksuzan i sportski, kako iznutra tako i izvana

Nova Panamera zadržava karakteristične linije i proporcije linije modela. Dužina joj je 5.052 mm (Executive verzija: 5.202 mm) i široka je 1.937 mm i visoka 1.423 mm (Executive verzija: 1,428 mm). Temeljno preuređeni izgled daje ovoj sportskoj limuzini još izražajniji i sportskiji izgled. Sprijeda, dodatni usis zraka iznad registarske oznake kompenzuje povećanu potrebu za zrakom pogonskih sistema. Redizajnirana linija prozora bočno gledano dodatno ističe izgled limuzine ovog sportskog automobila sa četvero vrata. Spoljne ivice zadnjeg stakla su u ravni sa konturom karoserije, stvarajući harmonične linije na zadnjem dijelu automobila. 

 

Porsche Driver Experience koncept kokpita odlikuje se idealnim balansom između digitalnih i analognih kontrolnih elemenata i pozicionira ulazne i izlazne elemente neophodne za vožnju duž vozačeve ose. Ručica menjača se nalazi direktno sa desne strane volana. Prekidač za prebacivanje režima za programe vožnje Normal, Sport i Sport Plus i ručice za kontrolu pomoći također su direktno dostupni vozaču. To znači da vozač ne mora da skida pogled sa puta kako bi prilagodio programe vožnje i sisteme pomoći. 

 

Opcioni displej za suvozača je tu radi što bolje integracije suvozača u iskustvo vožnje. Ekran od 10,9 inča prikazuje podatke o performansama vozila na zahtjev. Također omogućava rad infotainment sistema i podržava video streaming dok je automobil u pokretu. Kako bi se izbjeglo ometanje onoga ko je za volanom, suvozačev displej se ne može vidjeti sa vozačevog sjedišta.

Još prepoznatljiviji Panamera Turbo E-Hybrid 

Varijante modela koje u nazivu imaju oznaku Turbo uživaju posebnu poziciju u Porscheu kao vodeći modeli kada je riječ o performansama. Porsche je ojačao ovu poziciju u liniji modela sa Panamera Turbo E-Hybrid modelom. Spolja ga karakteriše prepoznatljiv zadnji branik sa obojenim difuzorima i jedinstven prednji branik u boji karoserije. Tu su i hromirane izduvne cijevi od tamne bronze i opcioni točkovi sa centralnim zaključavanjem, koji se mogu specificirati i na drugim modelima. 

 

Boja Turbonite ekskluzivna za Turbo modele se koristi kao kontrast na bočnim trakama stakala i Turbo logotipu na vratima prtljažnika, kao i na Porsche logotipu na haubi, točkovima i volanu. Unutra, Turbonite boja je kombinovana sa karbonskim elementima kako bi se stvorio sportski ambijent. Može se naći, na primjer, na centralnom brojaču obrtaja na instrument tabli i kao boja komandi na središnjoj konzoli.   

 

Digitalno iskustvo i novi sistemi pomoći 

Nova Panamera će postati sastavni dio digitalnog ekosistema vozača. Da bi se prijavili sa svojim ličnim Porsche ID-em, sve što kupci treba da urade je da svojim pametnim telefonom skeniraju QR kod prikazan na PCM-u. Apple CarPlay® i Android Auto funkcije omogućavaju povezivanje podataka pametnog telefona i vozila radi poboljšane upotrebljivosti. Integracija funkcija vozila iz aplikacije MyPorsche u Apple CarPlay® omogućava optimizovan rad digitalnih funkcija i stvara jasniji pregled. Funkcije kao što su klima uređaj, masaža sjedišta i ambijentalno osvjetljenje mogu se kontrolisati direktno putem Apple CarPlay®-a ili pomoću Siri® glasovnog asistenta. 

 

Porsche je također opremio Panameru standardnim Matrix LED farovima. HD Matrix LED sistem rasvjete visoke rezolucije, koji ima više od 32.000 piksela po prednjem svjetlu, dostupan je kao opcija. Nudi potpuno nove karakteristike osvetljenja, kao što je namjensko osvjetljenje trake. Domet osvjetljenja je do 600 metara. Porsche je značajno unaprijedio asortiman sistema pomoći u novoj Panameri. Standardni aktivni asistent za brzinu sada je u interakciji sa prepoznavanjem saobraćajnih znakova. Ako je sistem aktivan, Panamera neće automatski ići brže od odgovarajućeg ograničenja brzine. Porsche InnoDrive, uključujući prilagodljivi tempomat, ima aktivno navođenje na traci i pomoć pri raskrsnicama. Pomoćnik za skretanje sada je također dio niza funkcija. Novost je i to što prilikom automatskog parkiranja vozač više ne mora biti u automobilu, iako je i dalje odgovoran za manevar. Proces parkiranja može se pratiti sa pametnog telefona s novom funkcijom Remote ParkAssist.

 

Dostupan po cijenama od 107.800 €

Nova Porsche Panamera je sada dostupna za naručivanje. Nudi proširenu standardnu ​​opremu u odnosu na svog prethodnika sa dvoventilskim dvokomornim zračnim ovjesom, LED matričnim farovima, ParkAssist sistemom, prekidačem za promjenu načina vožnje na volanu, hlađenim pretincem za pametni telefon sa funkcijom induktivnog punjenja i poboljšanim filterom za prašinu sa funkcijom automatske recirzraka podržanom GPS-om. U Njemačkoj, Porsche nudi novu Panameru od 107.800 eura (Panamera 4 od 111.900 eura) uključujući PDV i opremu specifičnu za zemlju. Panamera Turbo E-Hybrid ima startnu cijenu od 192.500 €. Isporuke u Evropi počeće u martu 2024. godine

 

Porsche proizvodi novu Panameru u svojoj fabrici u Leipzigu. Saksonska proizvodna lokacija usko je povezana s Panamerom: od 2009. do 2016. godine tamo je sklapana prva generacija sportske limuzine sa četvero vrata, dok je kompletna proizvodnja premještena u Leipzig 2016. godine sa dolaskom druge generacije. Modifikacije za proizvodnju treće generacije Panamere integrisane su u fabriku u poslednjih nekoliko meseci.

Latest Posts

spot_img

Raport

spot_img