Komunikacijska industrija ima dugu i bogatu istoriju koja seže unatrag vijekovima. Njeni počeci datiraju još iz vremena usmene komunikacije, pripovijedanje priča, legendi i informacija od generacije do generacije igralo je ključnu ulogu u prijenosu znanja i kulture. Danas, komunikacija i dalje ima ključnu ulogu u oblikovanju načina na koji ljudi žive, rade, zabavljaju se i informirmišu. Njen značaj kontinuirano raste s razvojem tehnologije i promjenama u društvu.
„Komunikacija je, uvjerena sam, najvažnija sposobnost svakog čovjeka. Pričanje priča, vjerovanje u njih i okupljanje kritične mase oko toga ima nevjerovatnu snagu. Komunikacija može poboljšati život, ojačati odnose, promijeniti svijet na bolje. Može i suprotno. Stoga je važno razvijati vještine komunikacije kako bismo je koristili na konstruktivan i pozitivan način“, kazala nam je uoči druge Woman.Comm konferencije jedna od govornica Nataša Mitrović, osnivačica i direktorica marketinške agencije Why Not.
“Snaga komunikacije, da učinimo društvo dobrim društvom“ slogan je druge Woman.Comm konferencije koja će biti održana 24. i 25. oktobra u hotelu Hills u Sarajevu. Cilj je da se istraži kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utječe na poslovni uspjeh i društvene promjene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju. Ovogodišnje izdanje konferencije posvećeno je istraživanju snage žena u poslovanju i leadershipu, njihovom stvarnom položaju u društvu, društveno odgovornom poslovanju te novim trendovima u komunikaciji.
„Kroz brojne panele i predavanja prvog dana konferencije potrudićemo se da istaknemo snagu žene, govorićemo o povezivanju i moći ženskih mreža u savremenom društvu, o ljepoti i komunikaciji, o značaju poruka. Dan ćemo završiti sa Woman.Comm of the Year gala večeri na kojoj ćemo nagraditi one žene koje su dale najveći doprinos komunikacijskoj industriji. Drugi dan konferencije je posvećen kampanjama sa svrhom, govorićemo o izazovima sa kojima se susreću ljudi iz branše, o budućnosti komunikacija i novim tehnologijama. Konferenciju ćemo zatvoriti sa No Limit B&H Advertising Festivalom na kojoj ćemo nagraditi najbolje kampanje koje su urađene tokom 2022. i 2023. godine“, kazala je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Šta nam donosi budućnost?
Woman.Comm konferencija i ovaj put okupiće brojne predavače iz svih dijelova svijeta koji će potvrditi koliko je komunikacija moćna jer na veoma brz i jednostavan način utječe na formiranje javne percepcije i stavova, zbog čega je odgovornost ljudi u komunikacijskoj industriji još veća.
„Industrija oglašavanja je još prije dvadesetak godina započela trend pozitivnih promjena gdje smo nastojali biti sila dobra koja je mijenjala svijet na bolje, pa smo se između ostalog bavili i podizanjem samopouzdanja i razvijanjem svijesti kako modna industrija može negativno utjecati na žene diljem svijetu, gdje se posebice istaknuo brand Dove s kampanjom Stvarna ljepota. Mnogi brendovi, kao što su Adidas, Nike, Xbox i Gillette krenuli su sličnim putem, razbijajući postojeće stereotipe i jačajući svijest o ispravnim vrijednostima, te nas time motivirali da promislimo o sebi i svojoj okolini a često i da se pokrenemo i napravimo pozitivnu promjenu, kako za nas i naše obitelji tako i za društvo kao cjelinu. Navedeni primjer pokazuje da možemo i da imamo odgovornost da mijenjamo svjesnost te pokrećemo pozitivne promjene u društvu“, poručila je jedna od govornica na konferenciji Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice tvrtke Httpool by Aleph.
Ivanka je posvećena dijeljenju najboljih praksi u razvoju digitalnog marketinga te razvoja svjesnosti, ličnog i organizacijskog leadership developmenta u domaćim i inostranim obrazovnim institucijama. Na konferenciji će govoriti o budućnosti oglašavanja na društvenim mrežama, smatra da će se promijeniti poslovni modeli industrije oglašavanja i način na koji mediji funkcionišu. Pojavom Interneta 2.0. i društvenih mreža otvorila su se vrata dvosmjernoj komunikaciji, dok u Web 3.0. je budućnost oglašavanja u Metaverseu gdje će korisnici biti potpuno uronjeni u brand kroz tzv. story/brand living te će komunikacija s njima biti kreativnija i složenija. Ivanka poručuje: „Živjet ćemo u tzv. extended realityju, gdje će stvarni i virtualni svijet biti povezani, a tehnologije kao AR, VR i AI postati naša svakodnevica“.
Još jedna zanimljiva govornica je Irena Petek, generalna dirtektorica agencije Studio Nexus sa preko 20 godina iskustva u stvaranju novih kampanja, strategija i medijskih nastupa za neke od najuspješnijih brandova regije. Irena će učesnike konferencije upoznati sa promjenama koje nas očekuju u budućnosti komunikacije. Smatra da je sva tehnička dostignuća potrebno pametno koristiti, kako se srž komunikacija ne bi izmijenila.
„Ova industrija se mora brzo prilagoditi promjenama kao što su: digitalizacija, AI, interaktivni sadržaj, personalizacija sadržaja, društvena odgovornost, kreativnost, inovacije… Budućnost komunikacijske industrije ovisiti će o sposobnosti poduzeća da prate tehnološke i društvene promjene, prilagode se novim trendovima i ostanu angažirane u izgradnji autentičnih i održivih odnosa sa svojim ciljnim grupama“, kratko nas uvodi u svoja predavanja Irena Petek, generalna dirtektorica agencije Studio Nexus.
O kumunikaciji iz različitih aspekata govoriće više od 60 govornika druge Woman.Comm konferencije do koje je ostalo svega pet dana, zato požurite i rezervišite svoje mjesto na vrijeme. Zlatni partneri konferencije su Porsche, Jana, Somersby i Orbico, a njen značaj su prepoznali i brojni drugi partneri.
Ne zaboravite, od svake kotizacije se odvaja 10 KM za Udruženje Srce za djecu oboljelu od raka!