Panel o brendiranju poslodavaca Mastering Employer Branding u kom su o svojim praksama i iskustvima govorili Marina Kovač – SmartCat, Rasim Memagić – Alma Ras CEO, Sandro Zovko CEO ZGI i Goran Račić predsjednik Područne privredne komore Banja Luka osvijetlio je da više ne govorimo o staromodnoj potrazi za poslovima nego o izboru poslodavaca i uslova koji nam odgovaraju. Komunikacija je ključ svih odnosa, pa ne možemo govoriti ni o brendiranju poslodavaca ako ne posvetimo dužnu pažnju komunikaciji – istraknuto je tokom diskusije.
Konferencija se nastavlja PROACTIVE WORLD CAFE radionicom koja obuhvata goruće teme korz koje će učesnike/ce voditi Nataša Kilibarda i temu: Naučna pismenost – akademska privilegija ili pravo svih?, Dajana Šipraga Zlojutro s temom o toksičnosti uspjeha i filtera na društvenim mrežama te kako sačuvati mentalno zdravlje, Slađan Tomić s kojim će diskutovati da li je TikTok prilika za novinare/ke i plasiranje provjerenih sadržaja. Ko danas proizvodi vijesti i gdje da ih plasiramo odgovore će tražiti s Robertom Čobanom, s Nerminom Zejnilovićem diskutovati je li vještačka inteligencija alat ili konkurencija, a Miloš Đajić će moderirati sesiju kako do društvenih promjena.
Pod sloganom Ne dijelimo nagrade. Dijelimo znanje. konferencija će se nastaviti još jednim key note predavanjem – Hedonizam & Customer Experience. Ima li razlike? Predavač je Dragan Đorđević je AAH! CHO Chief Hedonist Officer, Asocijacije autentičnih hedonista, predavač na teme iskustva kupaca i zaposlenih a i program sutra i prekosutra obuhvataju zanimljiva predavanja, duele i panele. Program je dostupan na linku: https://prime.ba/proactive/program/.