Nedavno objavljeno

Žensko poduzetništvo u razvoju novih turističkih ponuda

Projektom koji realiziramo u saradnji s Federalnim ministarstvom okoliša i turizma, želimo ohrabriti žene da se više uključe u poduzetništvo u turizmu, što bi rezultiralo i stvaranjem novih radnih mjesta

Snažne i neovisne žene su preduslov društva u kojem su ravnopravnost i prilike dostupne svima, bez obzira na spol. U Bosni i Hercegovini, prema statistikama biroa za zapošljavanje, među nezaposlenima najviše je upravo žena, i najčešće su žene manje plaćene od muškaraca za isti posao koji obavljaju. Često se sumnja u sposobnost žena, a opet iznova dokazujemo koliko mi žene možemo – samo kada nam se ukaže prilika. I uglavnom, prilike nismo dobile, već smo se za njih izborile.
S tim u vezi, Gracija ove godine, uz finansijsku podršku Federalnog ministarstva okoliša i turizma, realizira projekat pod nazivom “Žensko poduzetništvo u razvoju novih turističkih ponuda”. Njime želimo da skrenemo pažnju na praksu malog broja žena u poduzetništvu, da ohrabrimo žene da se više uključe u poduzetništvo u turizmu te da omogućimo stvaranje novih radnih mjesta, posebno za žene. Prednosti našeg projekta su te što se može realizirati i u drugim dijelovima FBiH, uključujući i ruralna područja, gdje je izraženija nezaposlenost žena. Pogotovo ako znamo da je jedan od temelja razvoja BiH upravo jačanje malih i srednjih preduzeća u svim oblastima, pa tako i u turizmu kao jednoj od perspektivnijih djelatnosti.
Cilj koji smo zacrtali da realiziramo kroz ovaj projekat, posebno kroz predstavljanje inspirativnih priča, jeste osnaživanje kapaciteta i pomoć mladim nezaposlenim ženama u kreiranju inovativnih turističkih sadržaja i programa kroz afirmaciju tradicije i široke turističke ponude Bosne i Hercegovine s fokusom na promjenu svijesti o mogućnostima samozapošljavanja. Osim toga, želimo posebno istaknuti da nam je želja probuditi interes mladih žena, sa naglaskom na nezaposlene, žrtve nasilja, samohrane majke, žene s invaliditetom i povratnice, za bavljenjem turizmom kao moguću perspektivu u izboru zanimanja i participacije u lokalnoj zajednici.
S obzirom na to da živimo “brzim životom”, odnosno da nam je svakodnevnica često isplanirana obavezama iz sedmice u sedmicu, tim Gracije zamislio je da sama osnovica projekta bude predstavljanje putovanja kroz Bosnu i Hercegovinu koja bi se uklapala u vikend-ponude za naše građane, odnosno da predstavimo turistički potencijal koji naši građani mogu da dožive. Samo kreiranje ovakvih priča, koje će u suštini biti promocija turističke ponude, zahtijeva jednu veliku evaluaciju koja se odnosi na turističke destinacije i njihove zanimljivosti, procjenu potreba turista koja se radi na osnovu dobi, specifičnosti grupe i samih njenih zahtjeva, isplativost i prilagodbu tržišnim cijenama zasnovanu na trenutnom stanju.
Pišite nam ako imate ideju koju turističku destinaciju možemo posjetiti, ili ako ste otkrili neki novi biser turizma, tu smo da ga predstavimo našim građanima i građankama.

Ovaj tekst je nastao uz finansijsku podršku Federalnog ministarstva okoliša i turizma u okviru Gracijinog projekta pod nazivom “Žensko poduzetništvo u razvoju novih turističkih ponuda”

Gracija 432, april 2023.
- Advertisement -

Latest Posts

Raport

spot_img
spot_img