Nedavno objavljeno

Modna kampanja dostojna okrugle godišnjice – hrvatski modni brend ALDUK predstavlja novu kolekciju vjenčanica

ALDUK je dobro poznati hrvatski modni brend kojeg nose sve poznate osobe, od Jelene Rozge do Lejle Filipović, a sada nam donosi novu, prekrasnu kolekciju modernih vjenčanica

“U procesu dizajniranja i stvaranja bridal kolekcije smo shvatili da ove godine punimo okruglih deset godina od stvaranja naše prve kolekcije vjenčanica stoga sam i sebi i timu digao ljestvicu još malo više te bez pritiska servirao izjavu kako ovo mora biti naša najljepša kolekcija. Obećanja volim ispuniti pa stoga s punim zadovoljstvom ne samo za novu kolekciju vjenčanica već i modne kampanje koju vam predstavljam mogu reći da smo napravili izvrstan projekt. ALDUK BRIDAL je ove godine raskošan, poseban, luksuzan, upečatljiv, dojmljiv. Mislim da to zadovoljstvo dijele sa mnom, mojim timom i cijeli tim vjernih suradnika na snimanjima, a i klijentice koje posljednjih dana isprobavaju i traže svoju idealnu vjenčanicu u našem showroomu”  izjavio je poznati hrvatski modni dizajner Ivan Alduk koji je liniju vjenčanica pokrenuo davne 2013g. a kao modni dizajner je startao već na fakultetu kao student par godina ranije.

Nova modna kampanja ALDUK bridal linije djelo je uigrana tima na čelu s fotografkinjom Jelenom Balić koja je potpisala mnogobrojne projekte ovog domaćeg branda, a u ulozi modela našla se Sara Biuk. Mjesečinom okupani vizuali izuzetno moderna prizvuka daju uvid u raskošnu kolekciju od čak 26 novih modela koje će dizajner u cijelosti otkriti u nadolazećem lookbooku.

Predimenzionirani cvjetovi, apstraktne latice, čiste linije, plaštevi, prozirne, dekadentne rukavice i linije karakteristične visokoj modi daju naslutiti kako je riječ o jednoj posebnoj kolekciji.

“Kampanja uvijek služi kao modni podražaj, ona stvara želju javnosti i energiju brenda.  Ova je posebna, slavljenička, a Jelena je opet napravila izvrstan posao. Poenta je naglasiti jednostavnost u raskoši, čiste linije s pomalo apstraktnim akcentima, kolekciji koja obiluje suprotnostima i izuzetno jakim karakterom podariti vizualni oblik koji ćemo pamtiti. Izuzetno smo sretni s ovom kampanjom, ali to smo od starta znali da će biti tako jer nakon toliko godina i kolekcija, čovjek jednostavno zna kada radi nešto vrijedno pažnje” dodao je Ivan, a mi smo i više no sigurni da će vam se ova kolekcija jako svidjeti.

Presvlačenje nakon ponoći?

Nova Alduk kolekcija vjenčanica je ove godine izuzetno luksuzna, prožeta čistim linijama tkanina koje su ili jako jednostavne, ili jako kićene. Modeli ljube tijelo, poigravaju se s prorezima, naborima i elementima visoke mode. Posebno su nas se dojmile kratke haljine-vjenčanice idealne za manja vjenčanja ili kao opcija za presvlačenje nakon ponoći. Dizajner na velika vrata vraća upravo taj trend presvlačenja i to pametno zapakovan u mini, ekstravagantne modele koji će i te kako ostati upamćeni.

Kako ih isprobati?

Doista, ALDUK Showroom u Zagrebu je trenutno izuzetno živ. Telefon zvoni, mailovi se nižu kao i zadovoljne klijentice nakon bridal proba koje je potrebno rezervirati na vrijeme jer se subotnji termin čeka čak mjesec dana, a izuzetno su traženi i oni popodnevni. Unikatni, izrađeni po mjeri svake mladenke, ALDUK modeli vjenčanica su dostupni isključivo za kupovinu, a svaki je model moguće pomalo personalizirati.

“Savjetujem da odluka bude najkasnije tri mjeseca pred vjenčanje, a probe se rade za sva vjenčanja ove godine bez obzira da li su sada na proljeće ili na jesen. Za naše klijentice iz Bosne i Hercegovine uvijek izađemo u susret s terminima isprobavanja i s procesom izrade, i proba vjenčanica. Želja je da imaju jedno posebno iskustvo koje će rezultirati predivnom dizajnerksom vjenčanicom” zaključio je Ivan Alduk čije kolekcije možete pronaći na alduk.hr službenoj stranici i na društvenim mrežama.

Latest Posts

Raport