NaslovnicaRaportPromoKonferencija Pouzdanost 2022: Šta je važnije povjerenje ili brojevi?

Konferencija Pouzdanost 2022: Šta je važnije povjerenje ili brojevi?

Još je nekoliko radnih dana ostalo do početka konferencije "Pouzdanost 2022" na kojoj će odgovore na pitanja: šta je u ozbiljnom poslovanju važnije – brojevi ili povjerenje, kontinuirana solventnost i sigurnost da će imati aktivne račune minimalno godinu dana ili pak uvjerenje da će ugovorenu obavezu završiti na vrijeme ili je jednako važno oboje - tražiti najbolji među najboljima u našoj zemlji, ako je mjera najboljeg neka od karakteristika koje smo naveli.

Odgovore će tražiti organizatori – bonitetna agencija LRC BIS, Poslovne novine i LRC Inkasso (koje zajedno čine LRC Group), zajedno sa panelistima istaknutim privrednicima na panel diskusiji kojom će moderirati Darko Mirković, CEO Alterna d.o.o. Beograd.

O temi Moć povjerenja – uspješni primjeri iz prakse, razgovarat će se, dakle, sa najboljima, pa ćemo na pitanja o ličnim standardima povjerenja, izazovu njihove primjene na domaćem tržištu, načinima vraćanja jednom izgubljenog povjerenja te tajnama koje dovode do priznanja Najpoželjniji poslodavac razgovarati sa Damirom Šloselom, direktorom dm drogerie markt d.o.o. BiH. Ova kompanija je na našem tržištu prisutna od juna 2006. godine i pozicionirala se kao vodeća u kategoriji drogerija sa više od 1.000 zaposlenika. Filozofiju Tu sam čovjek, tu kupujem dm živi kroz široku paletu proizvoda i usluga najvišeg kvaliteta, kompetentno i ljubazno osoblje i najbolju dostupnost za svoje kupce. Prepoznat je kao poslodavac koji nudi sigurno radno mjesto. U samom središtu poslovanja dm-a je čovjek.

Branimir Muidža, generalni direktor Tvornice cementa Kakanj i generalni direktor Heidelberg Cement grupacije u BiH i Hrvatskoj podijelit će s učesnicima svoje stavove o povjerenju i iskustva u rješavanju različitih izazova. Otkrit će nam da li je moguće da se lični standardi povjerenja razlikuju u odnosu prema najbližim saradnicima, zajednici u kojoj se posluje i prema stranim investitorima, kako reći NE sa što manje posljedica po povjerenje različitim neosnovanim zahtjevima različitih interesnih grupa.

HeidelbergCement je jedan od najvećih integriranih proizvođača građevinskih materijala i rješenja na svijetu. U preko 50 zemalja na više od 3.000 lokacija sa 53.000 zaposlenih pruža dugoročne finansijske rezultate kroz operativnu izvrsnost i otvorenost za promjene. U središtu djelovanja je briga za okoliš. Stvara materijale budućnosti kao predvodnik na putu karbonske neutralnosti. U našoj je zemlji prisutan od 2000. godine kupovinom većinskog udjela u Tvornici cementa Kakanj. Proizvodnju i plasman raznih vrsta transportnog betona obavlja kompanija TBG BH d.o.o. koja je u stopostotnom vlasništvu Tvornice cementa Kakanj.

Naš kvalitet čini da vaš brend zablista – Kreiramo aplikacije koje transformišu brendove, razvijaju poslovanje i čine ljudima živote boljim. Možda bi se ovom rečenicom na najbolji način opisalo ono što radi mostarska kompanija QSD d.o.o.

O kvalitetu, dostupnosti, profesionalizmu, posebno u kompanijama koje brzo rastu, o tome kako jedna kompanija može zadobiti povjerenje klijenta kojeg je neko prevario te mogu li zadovoljni klijenti biti najbolji influenseri koji će nam donijeti nove klijente i poslove, govorit će treći sagovornik na prvoj panel diskusiji, generalni direktor QSD Mostar Alžan Soldić.

Na istu temu, dakle Moć povjerenja, u društvu moderatora, naći će se i Emir Krivošija, direktor Sektora prodaje osiguranja Triglav osiguranje d.d. Sarajevo, doc. dr. Sonja Stančić, vlasnica Sigma Solution agencije Banja Luka te Maša Čampara, CEO eMediaPatch.

Tri sagovornika – tri različite oblasti; jesu li pak baš toliko različite? Šta je zajedničko osiguravajućoj kući, agenciji za kreiranje reputacije i istraživanje te agenciji za digitalni marketing u čijem su fokusu izdavačke kuće?

Kako razviti povjerenje sa poslovnim partnerima, razvoj povjerenja zaposlenih te razvoj povjerenja sa klijentima – grupe su u koje smo razvrstali pitanja za ovu panel diskusiju.

Naši će nam panelisti otkriti situacije u kojima su vraćali povjerenje klijenata ili poslovnih partnera, na kojim ključnim principima osvajaju povjerenje zaposlenih, koje su, po njima, greške koje prave kompanije što dovodi do gubitka povjerenje zaposlenika, te, u konačnici, vrlo skupe fluktuacije ljudi.

Na konferenciji će se predstaviti bonitetne kompanije iz naše zemlje, te nagraditi najbolji. Konferencija se, tradicionalno, održava u decembru, mjesecu kada se svode računi, a mjesto događaja bit će Hotel Hills Sarajevo Congress & Termal spa Resort.

Za razliku od ranijih godina kada su u istraživanja bonitetnosti uvrštavana samo mala, srednja i velika preduzeća, ove godine svoje su mjesto u ovom respektabilnom istraživanju našla i mikro preduzeća, čiji je share više nego respektabilan u ukupnom udjelu u poslovnoj zajednici naše zemlje.

Od ukupnog broja preduzeća koja su predala završne račune za prošlu godinu, a radi se o 35.726 kompanija, bonitetno pouzdanih je 16 procenata ili u konkretnim brojkama 5.814 preduzeća.

Ovih, gotovo šest hiljada preduzeća, ostvarilo je u prošloj godini ukupan prihod u iznosu 21.7 milijardi maraka, a ukupno izvezli roba i usluga u vrijednosti 4.2 milijarde maraka.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno