Milka predstavlja svoju najnježniju čokoladu do sada

Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomjera granice i svojim potrošačima sa ponosom predstavlja unaprijeđenu recepturu, osvježeni dizajn pakovanja i novi izgled svojih nježnih kockica.

Nedavno objavljeno

Novi recept donosi još čokoladniji okus i kremastiju teksturu

Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao vjeran svojoj misiji korištenja kvalitetnih sastojaka, širenju nježnosti, ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu sa tim idejama, stvorena je i nova, najnježnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Bosni i Hercegovini i širom Evrope.

Uz veći udio kakaa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji okus, za bolji užitak u popularnoj poslastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osjećaju topljenja čokolade u ustima.

Milka nam ove jeseni donosi još lijepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osvježenom dizajnu doprinijelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mjesto na prednjem dijelu pakovanja.

„Od svog nastanka, prije više od 120 godina, širenje nježnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je okus ono što ljubitelje čokolade opredjeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerica za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Značaj ovih inovacija potvrđuje i činjenica da su ovo najveće promjene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vrijeme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unaprijeđenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.“

Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvijek ostaje ista – posvećenost korištenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mlijeko, koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smještenih u srcu Alpa.

 

Uživajte u okusu još kremastije, čokoladnije i nježnije Milka čokolade koju sada možete pronaći na policama prodajnih objekata širom našeg regiona!

Pročitaj još
Related

Strip za djecu “Bajramske cipele”

Strip radovi nagrađivanog bh ilustratora Filipa Andronika poznati su...

German.Local.Culture – kampanja Turističke ogranizacije Njemačke

Novi sadržaj dodat je uspješnoj kampanji koja je pokrenuta...

NESCAFÉ predstavio opsežan plan za pomoć održivosti uzgoja kafe do 2030. godine

NESCAFÉ, najveći brend kafe kompanije Nestlé i jedna od...