Early Bird ulaznice za NetWork konferenciju u prodaji još samo sedam dana!

IT profesionalci, predstavnici javnog i privatnog sektora, te svi vi koji želite biti dio najveće poslovno-tehnološke konferencije u Bosni i Hercegovini, ostalo je još samo sedam dana za rane prijave na NetWork! Early Bird ulaznice, po cijeni od 450 KM (+PDV), u prodaji su do 30. juna putem web stranice konferencije.

Nedavno objavljeno

Iskoristite ovu, vrlo povoljnu ponudu i obezbijedite sebi mjesto na trodnevnom događaju na kojem vas kroz vrhunska predavanja eminentnih bosanskohercegovačkih, regionalnih i svjetskih IT stručnjaka, očekuju brojne prilike za unapređenje znanja i vještina, te networking i zabavu. Poziv važi i za studente, a kotizacija za njih, ukoliko nisu u radnom odnosu, iznosi 200 KM (+PDV). Broj studentskih kotizacija je ograničen.

Deseta po redu NetWork konferencija održat će se od 26. do 28. oktobra 2022. u Grand Hotelu Neum, a učesnike očekuju predavanja na aktuelne teme: Cloud technology, Security & Compliance, Artificial Intelligence (AI) &Machine Learning (ML),  Infrastructure, Productivity & Hybrid Work, Virtual Reality.

Regularne ulaznice za konferenciju, po cijeni od 570 KM (+PDV), bit će dostupne od 1. jula. Cijena last minute kotizacija iznosi 670 KM (+PDV) i u prodaji će biti od 10. oktobra 2022. do početka konferencije.

Kako biste bili u toku s posljednjim informacijama o NetWork 10 konferenciji, zapratite nas na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

Pročitaj još
Related

Kako ishranu prilagoditi vrelim ljetnim danima – OVAKO.

Stiglo nam je ljeto, a sa njim i pregršt...

Farmaceutska kompanija EMS – lider na brazilskom farmaceutskom tržištu 16 uzastopnih godina

EMS proizvodi lijekove na recept, generičke lijekove, brendirane lijekove,...

Lovefest otkriva nove izvođače: Live Stage line up stiže 27. juna

Prema riječima organizatora, ovogodišnje izdanje Jelen Lovefesta, pod sloganom...

Ivan Laketa je novi generalni direktor Glova za BiH

 Ivan Laketa ima veliko iskustvo u menadžmentu i marketingu....