Nedavno objavljeno

FEEL SCANDINAVIA Jeste li čuli za hotele za insekte?

Čarobna Danska u Zagrebu - nesvakidašnje skandinavsko iskustvo u organizaciji kompanije JYSK u hrvatskoj prijestolnici

Jedan od prvih “postnovonormalnih” regionalnih medijskih susreta desio se u Zagrebu 12. marta. Okupljanje u prekrasnom ambijentu kluba Šumica, nadomak Zagreba je odisalo prirodom – što je i bila namjera naših domaćina. Kompanija JYSK je željela predstavnicima sedme sile nakon niza online događaja u prethodne dvije godine, uživo prikazati inovacije ovog poznatog brenda. Uz radost ponovnih susreta, uživali smo u novitetima iz sfere baštenskog namještaja i dekoracija, uz odlično moderiranje pjevačice Ide Prester. Šta smo novo naučili? Za početak da Danci imaju poseban izgovor riječi YUSK, ali su nas domaćini uvjerili da je sasvim uredu ostati pri našem uvriježenom izgovoru. Otkrili smo proizvod koji nas je oduševio: Hotel za insekte kojem smo već pronašli mjesto u svom dvorištu uz radost što ćemo našim sićušnim susjedima priuštiti ukusan obrok i ugodan boravak.

Hoteli za insekte su odličan primjer suživota s prirodom

Evo šta smo saznali na licu mjesta: insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi, a prema procjenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u ponudu je uvrstila takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju “Feel Scandinavia” u organizaciji JYSKa.

Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i prozvodi sa FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

Sve predstavljeno je inspirirano Skandinavijom i prožeto filozofijom zaštite prirode

Prema riječima  Ana-Marije Slukan, menadžerice marketinga i prodaje za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevici koje su se događale na svjetskom nivou. “Postoji izreka „Život je promjena“. I mi u JYSKu čvrsto vjerujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rješenjima koja vješto spajaju tehnologiju i održivost”, naglasila je Slukan.

Zvjezdana Novak, PR menadžerica JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti. “Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti”, izjavila je Novak.

JYSK je na zagrebačkoj promociji ugostio veliki broj predstavnika medija te influensera iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proljeće i ljeto. Događaju je prisustvovao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, ambasador Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regionu, kao i specifičnosti danskog stila života.

Događanja u proteklom periodu i pandemija promijenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i bijeg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi, idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSKa.

Vesna Kukić Lončarić, country menadžerica za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je kako je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rješenjima postala svakodnevica. “Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama  i održivost”, naglasila je Kukić Lončarić.

Prezentacija u Zagrebu nosila je naziv “Feel Scandinavia”

JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 prodavnica i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja  – od utjecaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.

- Advertisement -

Latest Posts

Raport

spot_img
spot_img