Nedavno objavljeno

Jeste li čuli za tintilintiće?

Izrada ukrasnih gumica za kosu, koje je nazvala Tintilintić, za Sarajku Nejlu Ugljanin pokazala se kao pun pogodak kada je zbog pandemije ostala bez posla

Kad je na početku lockdowna izgubila posao u jednom butiku, gdje je radila kao prodavačica, Sarajka Nejla Ugljanin nije sjedila skrštenih ruku, nego je došla na ideju da razvije svoj mali poduzetnički projekat – izradu ukrasnih gumica za kosu. “Tokom tri godine rada u butiku dizajnirane odjeće detaljno sam se upoznala s materijalima, željama kupaca i bojama, što mi je pomoglo kada sam započela svoj biznis.” I tako je nastao brend Tintilintić, nazvan po patuljku iz čarobne šume – malim, simpatičnim i slatkim. Baš tako i Nejla opisuje svoje gumice: male, simpatične i slatke.
Prve ukrasne gumice napravila je za sebe i svoje prijatelje, a potom ih predstavila na Instagramu. “Moji prvi kupci su bile djevojke koje su vjerovale u moj rad iako tada iza sebe nisam imala nijedan prodani komad”, kaže.

Uvažavati želje kupaca

Izrada ovih modnih dodataka je različita i zavisi od modela, a Nejla u kolekciji ima 10 vrsta tintilintića. “Prosječno vrijeme izrade jedne gumice je otprilike od tri do pet minuta. Koristim saten svilu, zbog velikog udjela elastina u materijalu, a i zato što gumicama daje posebnu mekoću i sjaj, te muslin svilu, jer je materijal mnogo lagan i ima taj mat izgled te samim tim i gumice izgledaju posebnije i ljepše.”

Nakon šest mjeseci online prodaje, ukrasne gumice za kosu Tintilintić našle su se na policama velikih marketa: najprije u Bingu, a potom i dm-u. Iako je u prvi mah Nejla razmišljala samo o djevojčicama, njene gumice za kosu namijenjene su svima – djevojčicama, djevojkama i ženama. “Svakodnevno dobijam poruke zahvalnosti što ovakav brend postoji kod nas i što je pristupačan cijenom i kvalitetom materijala. Kad neko treba prvi put da vidi gumicu, uvijek napišem: Pustite da se upoznate i osjetite. Sigurno će vam biti lakše u odlučivanju. I uvijek se ispostavi da svi na kraju zavole tintilintiće.”
Na kraju, Nejla nam kaže kako može zaraditi i pristojno živjeti od posla kojim se bavi, i pritom radi ono što voli. “Stvarate nove proizvode i komunicirate s kupcima, uvažavate njihove želje. I onda uspjeh sigurno neće izostati.”

Gracija 419, februar 2022.

Latest Posts

Raport

spot_img