NaslovnicaNAŠE PRIČETri godine online platforme OREA

Tri godine online platforme OREA

Usponi i padovi su sastavni dio svakog biznisa, a čvrsta zajednica vođena jasnim ciljem uz podršku pravih strateških partnera je ono čemu OREA najviše pridaje značaj za njihov uspjeh prve 3 godine poslovanja. “Razvijati ecommerce u ekosistemu u kojem se nalazimo je izazovno posebno kada kročiš putem kojim je malo ko prošao u BiH, ali istovremeno se toliko nevjerovatnih prilika ukaže koje te ohrabre da ideš dalje jer te vodi iskrena želja da unaprijediš poslovanje za domaće poduzetnike i poduzetnice”, rekla je direktorica OREA-e, Senita Slipac

OREA-in primarni cilj je izgraditi čvrstu kreativnu zajednicu koja svojim kupcima nudi i jedno drugačije iskustvo kupovine kvalitetnih proizvoda sa lokalnom etiketom, pri tom uklanjajući sve stigme koje se vežu za kupovinu domaćih proizvoda. OREA, također, kroz edukaciju nastoji promijeniti svijest potrošača u BiH kako bi stekli sigurnost i prepoznali benefite online kupovine i online plaćanja.

Gracija je dala svoju punu medijsku podršku objavljujući seriju tekstova o OREA korisnicima, poduzetnicima i poduzetnicima, a sve kroz kolumnu Amre Džeko, jedne od osnivačica ove online platforme.

Amra Džeko na proslavi 3. rođendana OREA-e

Iako smatraju da ima još mnogo toga što trebaju i mogu da urade za svoju zajednicu, treba biti svjestan ekosistema u kojem startup-i poput OREA-e posluju i pokušavaju da pomjere granice. Dok u Hrvatskoj startup-i imaju pristup investicijskom fondu od 133 milliona eura, u Srbiji 23 milliona eura, a u Albaniji 4 milliona eura, BIH spada u “ostatak zemalja” za koje nema ni zvaničnih podataka.

 

“Kada se osvrnemo na svoje tri godine postojanja, ono na šta smo posebno ponosni je da OREA broji 160 kreativaca i preko 10.000 registrovanih korisnika za koje kažemo da su ‘vizionari koji krče put’, jer su među prvima koji svojom hrabrošću i otvorenošću ka promjenama mijenjaju naše društvo na bolje. To su kupci ne samo u BiH, nego širom regije i svijeta. OREA je zabilježila rast od 400% zadnjih godinu dana što je djelo zajedničkih napora našeg tima, strateških partnera i kreativaca na OREI”, rekla je Amra Džeko, suosnivačica OREA-e.

 

OREA iza sebe ima i tri uspješna Art Marketa koje je posjetilo više od 10.000 posjetilaca, i veliko srce – jer je na Art Marketima prikupljeno preko 20.000 KM za Roditeljsku kuću Udruženja srce za djecu oboljelu od raka. Pandemija nije dozvolila da organizuju događaje u 2020. i prvoj polovici 2021. godine, pa su kreativci i posjetioci pokazali koliko su im nedostajali Art Marketi kada ih u augustu ove godine ni velike vrućine nisu spriječile da dođu i uživaju u divnom ambijentu i programu. Slogan “Art Market se vratio u grad” se pokazao tačnim i opravdanim.

PLANOVI ZA 2022. godinu

Zbog velikog interesovanja kako kupaca tako i prodavača na OREI, u nadolazećoj godini u planu je organizacija barem dva Art Marketa u Sarajevu, ali i u drugim većim gradovima BiH, kao i “pop-up” trgovine. Iako OREA želi pružiti podršku svakome ko se bavi ručnim radom da unaprijedi svoje poslovanje, izlaganje na Art Marketima rezervisano je samo za one koji su dio njihove zajednice i platforme.

Zahvaljujući veoma uspješnoj saradnji sa kompanijom Visa, osigurali smo niz pogodnosti za sve kupce na OREI i na taj način pomogli kreativcima da prebrode najteže trenutke uzrokovane pandemijom. Bitno je istaknuti koliko su upravo partnerstva i podrška velikih firmi poput Visa-e bitni za startupe kao što je OREA jer kupcima uljevaju dodatno povjerenje u platformu, a brendovima koji prodaju na OREI daju priliku za dodatnu promociju i zaradu. O efektima ove saradnje najbolje svjedoči podatak da se prosječna prodaja jednog kreativca na OREI povećala barem za 30%.

Za kraj, ali ono čemu se posebno raduju u 2022. godini je širenje na regionalno tržište zahvaljujući podršci njihovih strateških partnera Market Makers, koji su bili ključni partneri u razvoju OREA-e proteklih godinu dana. Širenje OREA-e na zemlje regije je prilika za BiH da izveze jednu lijepu i pozitivnu priču koja će da poveže kreativce iz zemalja regije i kroz saradnju unaprijedi poslovne prilike malih i srednjih biznisa koji se bave rukotvorinama.

Ima tu još mnogo toga što možemo očekivati od OREA-e i čemu možemo da se radujemo – jer njihov uspjeh znači i uspjeh ostalih 160 domaćih malih i srednjih biznisa. Na nama je da ih u toj misiji podržimo tako što ćemo, ako već nismo, na OREI kupiti neki proizvod i pozvati našu rodbinu i prijatelje da učine isto. Ono što mi svi možemo da učinimo je da ako već nismo kupili od nekih od njih da to učinimo i da se uvjerimo u njihove kvalitete jer OREA je zaista savršeno mjesto za pronaći jedinstven poklon za sebe ili dragu osobu. Stoga, posjetite www.orea.ba