Nedavno objavljeno

Reklama koju je objavila kanadska IKEA nakon Ronaldovog poteza s Colom postala viralni hit

Marketinški potez kanadske IKEA-e inspirisan Cristianom Ronaldom postao je viralni hit.

Staklenu bocu nazvali su Cristiano i prodaju je pod opisom “boca za višekratnu upotrebu, samo za vodu”. “Pijte vodu, održivo”, napisali su još na društvenim mrežama.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by IKEA Canada (@ikeacanada)

“Dajte povišicu marketinškom timu”, “Kakav odličan marketing”, “Odlično, jako pametna ideja”, pisali su oduševljeni kupci.

Podsjećamo, Ronaldo je tokom presice na Euru sklonio dvije sponzorske boce Coca-Cole i zamijenio ih vodom. “Pijte vodu!” poručio je. Potez Portugalca u kratko vrijeme učinio je da dionice Coca-Cole izgube čak četiri milijarde dolara.

“Na dolasku na konferenciju za medije igračima je ponuđena voda, uz Coca-Colu i Coca-Colu Zero”, rekao je kratko glasnogovornik Coca-Cole nakon Ronaldovog poteza te dodao da “svako ima pravo piti što želi”. “Svi imaju svoje ukuse i potrebe”, naglasio je.

index.hr

 

Latest Posts

Raport

spot_img