Zašto smo naduti tokom ljeta?

Nedavno objavljeno

Vrućine uzrokuju dehidraciju, koja može dovesti do nadutosti. Ljeti se više znojimo jer tijelo pokušava sniziti temperaturu, a u tom procesu gubimo vodu i elektrolite –tijelo se oslanja na zalihe koje su preostale, a tada dolazi do nadutosti, umora, vrtoglavice. Nutricionisti imaju nekoliko savjeta:
Ostanite hidratizirani: Redovno konzumiranje vode tokom dana spriječit će dehidraciju, a samim time i nadutost. Ako je već došlo do gubitka elektrolita i dehidracije, najbolje bi bilo da popijete mlijeko, sportski napitak ili kokosovu vodu.
Izbjegavajte namirnice koje vam smetaju: Namirnice bogate vlaknima poput brokule i karfiola dovode do nadutosti, kao i grahorice, leća i napitci koji sadrže kofein, zatim alkohol i gazirana pića.
Izbjegavajte gotovu hranu: Gotova smrznuta jela prepuna su konzervansa i soli, pa stvaraju osjećaj napuhnutosti. Izbjegavajte ih isto kao i hranu punu šećera.
Intolerancija na laktozu: Nakon konzumiranja mliječnih proizvoda poput sladoleda, sira i mlijeka stvara se jaki osjećaj nadutosti, a ponekad i jaki grčevi. Ako ste primijetili da vam smetaju ove namirnice zamijenite ih onima na biljnoj bazi.
Pod stresom ste: Anksioznost i stres povezani su s probavom, pa se često emocije odražavaju na nju. Ljudi stvarno osjećaju bol i nadutost, ali to nema nikakve veze s hranom koju jedu. Ponekad dolazi i do proljeva ili zatvora. Kako biste to izbjegli morate pronaći neki način da se riješite stresa, a najbolja opcija je treniranje.

Pročitaj još
Related

Opet o vinu

Čaša vina može spriječiti pojavu karijesa i upalu desni...

Cimet za dijabetičare

Dodatak cimeta hrani može usporiti pražnjenje želuca i na...

Pretjeranim radom u menopauzu

Previše posla može uzrokovati prerani ulazak u menopauzu, tvrde...

Ljekovita moć jagoda

Istraživanja su pokazala da konzumacija jagoda može spriječiti nastanak...