spot_img

Nedavno objavljeno

GTM kao digitalni događaj od 22. do 24. juna

Od 22. do 24. juna Njemačka turistička zajednica (DZT) organizira najveću radionicu receptivnog turizma za Njemačku kao turističku destinaciju. Zbog pandemije bolesti Covid-19 Njemačka turistička zajednica je, u konzultacijama s domaćinom, Turističkim
udruženjem Mecklenburg – Zapadno Pomorje (TMV), odlučila fizičko održavanje
sajma GTM odgoditi za sljedeću, 2021. godinu.
Petra Hedorfer, predsjednica upravnog odbora DZT-a, objašnjava: “Ove ćemo
godine ponuditi GTM u formatu digitalnog događaja s ciljem da održimo i
produbimo važne kontakte koje naši partneri u Njemačkoj imaju s međunarodnim
kupcima. Kreiranjem ovog programa oporavka premošćujemo 2020. godinu i
pripremamo se za predstojeću GTM manifestaciju, koja će se fizički održati
2021. godine.” Tobias Woitendorf, direktor TMV-a, dalje je pojasnio: “Već se
pripremamo da sa zadovoljstvom ugostimo menadžere turističke industrije na
realnom GTM-u, koji će se održati u Mecklenburgu-Zapadnom Pomorju od 25. do
27. travnja 2021. godine. Pripreme su u punom jeku. Iskoristit ćemo
ovogodišnji virtualni GTM kako bismo predstavili i promovirali našu
federalnu državu na webinaru o destinacijama.” Osim live sastanaka izlagača
i kupaca koji će se upriličiti pomoću utvrđenog mrežnog alata, DZT integrira
i ostale opcije za digitalnu komunikaciju kao što su webinari i pristupanje
sadržajima na zahtjev.
Participacija za virtualni GTM za njemačke ponuđače iznosi 79 eura, a svi se
zainteresirani mogu registrirati sada klikom na ovu poveznicu. Agenti koji
su se već prijavili na GTM bit će automatski kontaktirani.
U 46 godina postojanja GTM se potvrdio kao izuzetno efikasna platforma za
kreiranje poslovnih kontakata i sklapanje ugovora između više od 500 key
account menadžera međunarodne turističke industrije i oko 350 njemačkih
ponuđača. Međunarodni sudionici iz više od 45 zemalja tijekom sajma ostvare
više od 20 000 sastanaka uživo.

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport

spot_img