Domino Design, rezultat sestrinske sloge

Kada su se sestre Semina i Anita Ahmetović iz Sarajeva odlučile da počnu proizvoditi torbe, o procesu njihove izrade nisu znale apsolutno ništa. Danas njih dvije ponosno stoje na čelu brenda torbica Domino Design, vjernog člana Oreine porodice, a svoj asortiman su nedavno proširile i na suknje

Nedavno objavljeno

Piše Amra Džeko

Prije tri godine, sestre Semina i Anita Ahmetović odlučile su svoju kreativnost iskoristiti za pokretanje biznisa i početi proizvoditi torbe. O čemu tada nisu znale baš ništa. Samo šest mjeseci poslije, iz njihove radionice počeli su kao na traci izlaziti nadaleko traženi proizvodi. “Sve je počelo nekako iz inata i nezadovoljstva”, kaže Semina. “Nakon godina uloženih u obrazovanje i intelektualno usavršavanje, nađete se na birou za zapošljavanje ili na slabo plaćenom poslu koji ne može pokriti ni vaše osnovne životne potrebe.”
Obje sestre stekle su zvanje magistrica struke na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Anita je jedno vrijeme radila u prodavnici repromaterijala i mjesecima izrađivala nakit, izražavajući na taj način svoju kreativnost. “Neprestano je govorila kako bismo se trebale okrenuti izradi i šivenju torbica i da bismo mogle biti dobre u tome. Ja sam ubrzo odlučila kako to možda i ne bi bila loša ideja i kupila prvu šivaću mašinu za obradu kože i eko-kože”, prisjeća se Semina. Bila je to 2016. godina.

Ništa bez roditelja

Naoružane hrabrošću, upornošću i kreativnošću, Semina i Anita bile su bez potrebnih vještina, ali su se pouzdale u znanje i iskustvo svojih roditelja. “Naši roditelji su se nekada bavili izradom namještaja pa smo iskoristile očevo znanje u krojenju, a majčino u šivenju i tako došle do svoje prve torbice.” Potrajalo je dok su pronašle mjesto za nabavku potrebnih materijala. Mašine nisu bile jeftine, a njihov početni kapital nije bio veliki, tako da su svi porodično radili sa onim što su imali na raspolaganju. I uspjeh nije izostao. “Ubrzo je naručena i prva Domino torbica, a zatim i druga, treća…”, s ponosom pričaju sestre.
U podrumu kuće, odakle je sve krenulo, i danas se nalazi njihova porodična radionica, samo što je sada, za razliku od početaka, potpuno opremljena za proizvodnju i zadovoljava sve njihove trenutne potrebe. Njihov tim sada broji šest članova, od koji je jedan još uvijek na obuci. Bez podrške roditelja, ponavlja Semina, ništa od toga ne bi bilo moguće.

Provjeravanje svakog šava

Za izradu jedne torbe, koja prolazi nekoliko faza, potrebno je više sati. Krajnja faza uvijek je provjera kvalitete. “Trudimo se da provjerimo svaki šav i svaki aplicirani metal.” Uporedo s proizvodnjom rade na novim modelima i poboljšanju postojećih. Dosad su osmislile i na tržište plasirale dvadesetak različitih modela, a izradile na hiljade primjeraka svojih torbica koje nose nazive Dora, Amal, Kaya, Domina… “Sve naše torbe nose lijepa imena djevojčica iz naše porodice i okruženja, ali i cijele naše države i regiona. Počelo je kao izraz ljubavi prema kćerkama naših sestara, zbog kojih smo se okrenule i izradi suknjica za mame i kćerke”, priča Semina opisujući taj potez kao logičan slijed događaja jer planiraju proširiti proizvodnju na odijevne komade i zaposliti još jednu od svojih sestara.

“Sve naše torbe nose lijepa imena djevojčica iz naše porodice i okruženja, ali i cijele naše države i regiona. Počelo je kao izraz ljubavi prema kćerkama naših sestara, zbog kojih smo se okrenule i izradi suknjica za mame i kćerke”

Za suknje koje proizvode kaže da najbolje pristaju odvažnim i modernim damama i njihovim princezama. Pogodne su za svečane prilike poput rođendana, djevojačkih večeri, vjenčanja, ali i obične izlaske kada ćete sigurno biti zapaženi. “Na takvim modelima ćemo raditi i ubuduće, iako ćemo dodati i klasične modele”, kaže Semina koja skoro da i nema nesuglasica sa sestrom s kojom radi. Uvjerena je da je to zbog iste vizije koju imaju, a to je rast i razvoj u svakom segmentu posla.
“Jedina razlika između nas je što sam ja jako ambiciozna i želim sve i odmah, dok je Anita ona koja sve radi strpljivo i postepeno. Nekako se nadopunjujemo, a naša sloga zasigurno je jedan od ključnih faktora dosadašnjeg uspjeha”, dodaje.

Vlastita prodavnica

Njihov brend je za samo šest mjeseci postao veoma popularan, uprkos činjenici da postoji sve veći broj proizvođača ženskih torbi na našem području. “Neosporno je da se dobar proizvod lako prepozna, a mi smo dobar primjer. Na putu do ispunjenja cilja trud i zalaganje su najbitniji, a kada tome dodate odlučnost i vjeru cijele jedne porodice, uspjeh je zagarantovan. Mi od početka pravimo sjajne rezultate koje možemo pripisati i dobrom omjeru cijene i kvaliteta naših proizvoda, ali i konstantnom radu na poboljšanju.”
Sestrama Ahmetović najveći je uspjeh kada prošetaju po gradu i vide mnogo dama koje nose i vole njihove torbe. Ponosne su i na fotografije koje im stižu iz cijelog svijeta na kojima se vide njihovi proizvodi. “Zaista je velika sreća kada ljudi prepoznaju sav trud i ljubav koji su uloženi u naš rad”, priznaje Semina i otkriva da rade na ispunjenju jedne od najvećih želja, a to je samostalna radnja u Sarajevu u kojoj će izlagati i prodavati svoje proizvode. Cijeli Orea tim želi im puno sreće i uspjeha!

www.oreabazaar.com

Pročitaj još
Related

6. GLOBALNI FORUM O NIKOTINU: U Varšavu, na vašar

Napisala Mersiha Drinjaković Prvi let avionom nakon dvije i po...

FONDACIJA L’ORÉAL I UNESCO NAGRADILI 45 ISTAKNUTIH ŽENA U NAUCI

JEDINSTVENO GLOBALNO OKUPLJANJE NAUČNICA Održanoj u četvrtak, 23. juna u...

Kako do zakona o istospolnim zajednicama a protiv govora mržnje i diskriminacije?

Napisala Mersiha Drinjaković Glavni grad BiH danas je domaćin trećoj...