Pretplati se

Raport

Hvale je Stefanovski, Cvikić, Dedić, Gall...
Upoznajte Elmu, koja predstavlja novu pjesmu Leptirić
Još od prvog autorskog singla i suradnje s Denykenom, ovu glazbenicu hvale mnoga velika imena struke: Matija Dedić, Zoran Predin, Zlatko Gall, Miroslav Tadić, Davor Hrvoj, itd... Radi se o nagrađivanoj kantautorici i arhitektici koja je front woman regionalne koncertne atrakcije, Film Music Orkestar (FMO).
Raport
Nova kolekcija tečnih mat karmina iz Farmasija
U Sky Loungeu hotela Marriott u Sarajevu održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa The Nudes kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi branda. Nova linija inspirisana je ljepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspješnih i lijepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije. Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident nazivi su novih neutralnih nijansi koje je za Farmasi Adriatic osmislila vizažistica Ema Handžar.
Izložba u Tučepima
Priče o Sarajevu, priče o ljudima
Izložba akvarela, nakon Sarajeva, putuje u Tučepe
A kako se vi borite sa stresom
Opusti se!
Jedan sasvim običan dan u životu novinarke
MILOŠ KLINIKA
Rješenje za bolji vid
O kvalitetu usluga beogradske očne klinike Miloš svjedoče hiljade zadovoljnih pacijenata, kao i nagrada Fondacije Helen Keller za liječenje oftalmoloških bolesnika
INTERVJU S ALEKSANDROM MASTILOVIĆEM, STRUČNIM SAVJETNIKOM GENERALNOG DIREKTORA REGULATORNE AGENCIJE ZA KOMUNIKACIJE BiH
Raditi u cilju tehničkog i tehnološkog napretka u regiji Zapadnog Balkana je zadatak koji sam sebi dao
Aleksandar Mastilović je strastveni agitrator za primjenu IKT rješenja i digitalizacije u društvu i ukupnu digitalnu transformaciju. Posebno je aktivan u oblasti Pametnih gradova i održivih rješenja u skladu sa UN Agenda 2030 i Ciljevima održivog razvoja. Glavni je projektant prvog operativnog servisa pametnog grada na Balkanu, pametne javne rasvjete u Istočnom Sarajevu, koja je realizovana u sklopu EU Med Esmartcity projekta. Povod intervjua je gostovanje Aleksandara Mastilovića na okruglom stolu PANTHEON konferencije “Digitalizacija 2019 u praksi” 13. juna u Sarajevu.
Promo
TREĆI VAL MERCATOROVE KAMPANJE “MOJI BRENDOVI, NAŠE VRIJEDNOSTI”
Mercator nastavlja dodatno promovisati vrijednost domaće proizvodnje ali i regionalne brendove, u trećem valu kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“. Osim već poznatih brendova iz prvog i drugog vala kampanje, treći val uključujeSaponia omekšivač XXL, vino Ždrepčeva krv, Franck Čipi Čips i Sarajevsko pivo. U narednom periodu, police svih Mercatorovih prodavnica će nositi oznake ovih proizvoda, sa posebnim naglaskom kupcima na njihove omiljene brendove.
PANTHEON konferencija “Digitalizacija 2019
Za mene je spoj IT-a i računovodstva odlična kombinacija
Povodom održavanja PANTHEON konferencije “Digitalizacija 2019 u praksi“ ovog mjeseca u Sarajevu razgovarali smo s Melisom Ališa, vođom podrške u Datalab BH.
INTERVJU S TATJANOM VUČIĆ, IZVRŠNOM DIREKTORICOM BIT ALIJANSE
IT industrija polako ali sigurno vraća inteligenciju u modu
Tatjana Vučić je izvršna direktorica Bit Alijanse, asocijacije najvećih IT kompanija u Bosni i Hercegovini. Postmagistarsku specijalizaciju u oblasti strateškog menadžmenta i liderstva završila na najprestižnijem svjetskom Univerzitetu HARVARD, gdje je angažovana kao analitičar na projektima svjetskih kompanija sa akcentom na high-tech industriju. Angažovana je i na mnogim EU projektima.
INTERVJU S NEDIMOM PAŠIĆEM, DIREKTOROM DATALAB BH
Ispred nas su uzbudljivo vrijeme i ključ konkretnih promjena!
Nedim Pašić je u Datalabu BH od samog osnivanja preduzeća. S PANTHEON-om se među prvim približio IT i sektoru malih i srednjih preduzeća u Bosni i Hercegovini.
Novi broj
Gracija 381
15.11.2019.