Pretplati se
Miris koji se širi našom zemljom

POSJETA PROIZVODNIM POGONIMA GRAND KAFE

Miris koji se širi našom zemljom

Markica “Kupujmo domaće”, odnedavno istaknuta na pakovanjima Grand kafe, motivisala je čelnike brenda da za bh. novinare i predstavnike marketinga organiziraju studijsko putovanje na kome su ih upoznali sa porijeklom i proizvodnjom kafe te tržišnim i poslovnim dometom...

Napisala Živana Jovančić
Snimci Agencija Pristop

Nastala 1997. godine, Grand kafa na tržištu BiH kotira od aprila 2004. I od tada gradi poslovni uspon i afirmiše autentične brendove. Između četiri proizvodne lokacije u regionu, novinari i predstavnici marketinga posjetili su u mjestu Glavičice, pored Bijeljine, najsavremeniji pogon za proizvodnju, mljevenje i pakovanje kafe. Ovaj brend osvajao je, u međuvremenu, ljubitelje omiljenog crnog napitka diljem naše zemlje, ali i okruženja te danas slovi za regionalnog lidera. I ne samo to. Kafa iz pogona u Glavičici distribuira se na teritoriji cijele BiH. “To je danas značajno tržište sa oko 3.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje kafe. Naš proizvodni pogon trenutno je najsavremeniji za proizvodnju kafe, a naš tim stručnjaka, stalnim ulaganjem u znanje i razvoj, omogućuje konstantan vrhunski kvalitet Grand kafe”, rekla je Milanka Gligić, direktorica Grand Prom d.o.o. Bijeljina.

Grand kafa je plod profinjene prerade arabike i robuste, dviju sorti koje potiču sa najpoznatijih plantaža Brazila. Tako se na licu mjesta pažljivo biraju i sama zrna arabike i robuste, priča nam Ilija Đurić, specijalista za kafu Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe. Upakovana u jutane vreće od 60 kilograma, koje se smatraju najzdravijim pakovanjem, sirova kafa iz Brazila stiže u luku Kopar, a putovanje završava u pogonima Glavičice. Prije proizvodnje, uzorci kafe podliježu provjeri nekoliko puta, potom slijedi prženje, koje je presudno da bi kafa sačuvala bitne i najvrednije komponente. Odmah se pakuje u kesice bez kisika i sa unutrašnjom troslojnom folijom, što garantuje da je godinu dana upotrebljiva bez promjene kvaliteta. Mi, novinari, imali smo priliku da vidimo kako sve to izgleda na djelu: uz Borjana Perendija, rukovodioca proizvodnje, obišli smo pogon za prženje i mljevenje i pogon za pakovanje. Na koncu i laboratoriju za kvalitet i kreiranje jedinstvenog okusa i arome, gdje smo, uz Đurićeve nadahnute priče inspirisane plantažama Brazila, mogli probati najbolji kapučino ili kaficu.

Sve nas spaja i miris i ukus

Grand kafa je dio multinacionalne kompanije Atlantic Grupe, čije se pržionice nalaze, osim Glavičice, u Beogradu, Skoplju i Izoli, gdje se proizvodi Barcaffe. Grand kafa je inovativan brend, njen portfolio čine tradicionalna, instant i espresso kafa, a u kategoriji tradicionalne kafe – Kafa Gold je lider broj jedan, kaže Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja Atlantic Grupe. Na tržištu su aktuelne ove kafe: Grand Gold, tradicionalna kafa koja se melje na kamenim mlinovima, i koju potrošači veoma vole; zatim, Grand Aroma, koja je moderna kafa i u novoj ambalaži; Grand DeLuxe opisuju kao omiljenu kafu hedonista, a Grand Black‘n’Easy je prava turska kafa i priprema se za jednu minutu.

Generalni direktor Strateškog poslovanja područja kafa Atlantic Grupe, Andrej Bele, naglasio je da u sve četiri pržionice u regiji primjenjuju iste principe koje definiše strategija poslovanja ove grupacije. “Sve sirovine koje koristimo kupuju se prema precizno utvrđenim standardima i sa porijeklom, što znači da naša briga o kvalitetu počinje još na plantažama, a proces kvaliteta sprovodi se sve do finalnog proizvoda na polici. Izuzetno nam je drago i ponosni smo što naša pakovanja Grand kafe sada krasi i markica “Kupujmo domaće.“

Slogan Jer sve nas spaja i miris i ukus ima adekvatnu potvrdu i kod nas i u regiji: svi volimo kafu, dio je naše kulture i običaja, ona je naš ritual. Grand kafa gradi kontakte sa potrošačima, tako se ove godine družila sa vjernim ljubiteljima na Sarajevo Film Festivalu. Pored toga, Komšijski karavan Grand kafe kružio je po bh. gradovima, a nedavno je izabrana kao dio must have asortimana u BiH čije brendove Grand kafa i Black‘n’Easy trebaju imati svaka trgovina i svako domaćinstvo.