Pretplati se
Njemačka kao turistička destinacija

Raport

Njemačka kao turistička destinacija

U prostorima zabavnog parka Sunnyland na Trebeviću upriličeno je godišnje predstavljanje Njemačke turističke zajednice (DZT)...


Predstavnicima medija i turističke industrije obratili su se glasnogovornica Tijana Đuričić i marketing menadžerica Miona Veselinov s informacijama o najnovijim statistikama i godišnjoj kampanji “Culinary Germany”. Tokom 2017. zabilježeno je 260.000 putovanja turista iz BiH u Njemačku, što je porast od 5% u odnosu na 2016. Zabilježeno je 6,6 miliona noćenja u Njemačkoj, što je stavilo Njemačku na poziciju broj dva za turiste iz BiH u odnosu na ostale strane destinacije. 63% građana posjećuje rođake i prijatelje, 27% odlazi na odmor, a tek 9% poslom putuje u Njemačku. Njemačka turistička zajednica tokom ove godine provodi kampanju “Culinary Germany”. Cilj kampanje je predstavljanje širokog spektra kulinarskih iskustava u Njemačkoj. Naglasak se stavlja na tradicionalna jela različitih njemačkih regija, ali i na uživanje u vinima i vrhunskoj gastronomskoj ponudi ili međunarodnim specijalitetima u multikulturalno obojenim metropolama.