Pretplati se
Kreatorica eliksira mladosti sa hercegovačkih plantaža smilja

GLORIA VOLARIĆ-GALIĆ

Kreatorica eliksira mladosti sa hercegovačkih plantaža smilja

Da su dobra ideja, hrabrost i želja za napretkom garancija za uspjeh, na najbolji način dokazala je Gloria Volarić-Galić, vlasnica brenda luksuzne prirodne kozmetike iz Mostara, koja je hercegovačka prirodna bogatstva pretočila u uspješan posao

Napisala: Mersiha Drinjaković

Autentična, jedinstvena i prirodna, takva je Gloria Volarić-Galić, 26-godišnja Mostarka, vlasnica brenda luksuzne prirodne kozmetike Gloria. Njezina priča započela je na porodičnim plantažama smilja u srcu Hercegovine. Kao velika ljubiteljica i poštovateljica prirode, Gloria je završila studij sigurnosti zaštite i okoliša u Zagrebu, a istovremeno i jednogodišnju školu fitoaromaterapije, što je medicinska disciplina koja koristi ljekovito bilje i biljne ekstrakte sa ciljem očuvanja zdravlja i liječenja bolesti. Tako je stekla potrebno znanje za kreiranje vlastite kozmetičke linije. “Prvi preparati su nastali isključivo iz lične potrebe za zdravom, sigurnom i prirodnom njegom, koje sam ponudila i damama iz svoje okoline. Reakcije su bile odlične”, govori Gloria.

Krema iz kuhinje

Brend Gloria pokrenut je 2014. godine, kada je u kuhinji obiteljskog doma nastala prva krema, a napravila ju je Gloria za svoju mamu. Rezultati su bili odlični: radilo se o dnevnoj kremi od smilja, koja se i danas spravlja po istoj recepturi. Inače, dnevna krema, kaže Gloria, jedan je od njihovih najprodavanijih proizvoda. Nakon toga, pokrenula je Facebook stranicu kako bi predstavila ono što radi i uskoro su krenule i prve narudžbe. Širenjem posla, Gloria je svoju malu proizvodnju prebacila u prostorije porodične firme. Njezin godinu dana stariji brat Marko, koji se po okončanom studiju sigurnosti i zaštite u Zagrebu vratio u Mostar, uzgaja smilje, a Gloria osmišljava kozmetiku. Danas se njihov brend može pohvaliti sa čak 45 proizvoda, od kojih je 28 registrirano na Federalnom zavodu za javno zdravstvo, a čak njih pet ima certifikate za izvoz u EU.

“Nakon širenja znanja, istraživanja i iskustva, recepture su složenije, nastaju mnogo brže i odvažnije. Dovoljno je da zamijetim jednu zanimljivu sirovinu i ideja o nastanku novog proizvoda je već tu, a receptura složena u glavi” 

A čudesni učinak smilja vidljiv je i na Glorijinom licu i besprijekornoj koži, pa je tako sama sebi najbolja reklama. Otud i fotografije sa plantaže, s kojih nas gleda njeno nasmiješeno lice. S osmijehom i velikom ljubavlju priča o dragocjenoj biljci koja nikad ne vene i ne mijenja boju. O smilju iliti hercegovačkom zlatu, a kako ga neki zovu – i eliksiru mladosti, Gloria zna sve, pa je tako njegova ljekovita svojstva i blagodati odlučila sjediniti u proizvode prirodne kozmetike i podijeliti sa svijetom. “Ako ste ikada imali priliku vidjeti samoniklo smilje, vjerujem da ste se zapitali kako je moguće da preživi. Razvija se i raste u nemogućim uvjetima hercegovačkog krša, na par zrnaca zemlje, suncu koje ga ne štedi, sa samo par kapljica kiše tijekom vrelog ljeta. To i opravdava njegov naziv Immortelle, što znači besmrtan. Upravo onako kako preživljava, tako i djeluje na kožu – čudesno!”

Ulje smilja je glavni saveznik anti-age industrije i sveti gral mladosti. Uspješno se bori sa svim znacima starenja kao što su bore, kuperoznost, ožiljci, flekice, crvenilo. “Smilje dubinski prodire u kožu, potiče obnovu epiderma, te djeluje na elastičnost”, objašnjava Gloria. “Tim učinkom, bore, strije i ožiljke čini manje vidljivima. Ulje smilja jedno je od najboljih sredstava u liječenju podljeva i modrica. Izniman učinak na kožu osjeti se nakon par nanošenja, a koža će doživjeti potpuni procvat nakon mjesec dana upotrebe.” 

Prednost prirodne kozmetike

Gloria Volarić-Galić s oduševljenjem priča o tome kolike su prednosti prirodne kozmetike – njeni zdravi sastojci, koji ne štete ni koži, a ni cjelokupnom zdravlju organizma. “Treba znati da sve što nanesemo na našu kožu upija se u roku od nekoliko minuta i krvotokom širi po cijelom tijelu. Zato s posebnom pažnjom treba birati preparate za njegu.”

Prirodna kozmetika ne sadrži štetne sastojke za zdravlje, umjetne boje, mirise i konzervanse, a njihova upotreba ne dovodi do zasićenja i ne umrtvljuje kožu, naprotiv, drži je budnom i aktivnom. Prirodna kozmetika jedinstvena je po tome što u sebi sadrži hladnoprešana biljna ulja koja hrane i blago djeluju na kožu. “Zbog hranjivih tvari koje sadrže, sklona su bržem kvarenju, pa su rokovi prirodne kozmetike znatno kraći od komercijalne. Za razliku od hladnoprešanih, iz rafiniranih ulja, koja su osnova komercijalne kozmetike, odstranjuju se hranjive supstance kako bi se dobilo na dugotrajnosti. Ova ulja su jeftinija i gotovo da imaju neznatan učinak po kožu.”

Sve recepture brenda Gloria temelj su farmaceutskog i fitoaromaterapeutskog znanja koje mlada mostarska poduzetnica primjenjuje u praksi. “U samom početku recepti su nastajali veoma oprezno i skromno, pa sam sebe i svoje znanje provjeravala i utvrđivala s profesorima fitoaromaterapeutske škole koju sam pohađala. Danas, nakon širenja znanja, istraživanja i iskustva, recepture su složenije, nastaju mnogo brže i odvažnije. Dovoljno je da zamijetim jednu zanimljivu sirovinu i ideja o nastanku novog proizvoda je već tu, a receptura složena u glavi.”

Kvalitet ne poznaje granice

Ovaj bosanskohercegovački brend prirodne kozmetike trenutno je u pohodu na Evropu, jer kako kaže Gloria, “širenje znanja i osluškivanje tržišta je naša misija”. Urađene su analize za EU tržište, te su se osnivači brenda uvjerili da ono što rade ima značajnu vrijednost. “Rekla bih da je ključ uspjeha, prije svega, kvaliteta proizvoda, a zatim smjelost i odvažnost za konstantnim napretkom. Nakon pozicioniranja u našoj zemlji, lagano se širimo na zemlje iz okruženja, a čeka nas veliki iskorak u vidu izvoza za Italiju, Poljsku, Njemačku. Vjerujem da kvalitet ne poznaje granice, a mi smo spremni da se predstavimo svijetu kao ozbiljna kozmetička linija.”