Pretplati se
Mediteranski wok

Ukusne zelene bobice

Mediteranski wok

Grašak je omiljena namirnica svih gurmana, ali i onih koji paze na svoje zdravlje. Možete ga konzumirati svježeg ili nimalo lošijeg zaleđenog. Mi vam nudimo nekoliko vrlo jednostavnih jela koja možete poslužiti u svakoj prilici.

POTREBNO: 400 g ribe, 200 g svježih, neočišćenih kozica i mušula, 2 česna bijelog luka, komadić svježeg đumbira, 2 mlada luka (bijeli i zeleni dio), 150-200 g graška (svježeg ili smrznutog), komadić crvene paprike, 1 kašika susamovog ili kokosovog ulja, 1 kašika soja sosa, 2 kašičice mješavine začina za wok ili sami pomiješajte po 1/2 kašičice kumina (u prahu), limunske trave (u prahu), mljevene crvene paprike (ili čilija) i korijandera (u prahu), soli po ukusu, 150 g riže, kao što je Thai, Jasmine ili Basmati

PRIPREMA:

Očistite kozice i stavite sa strane. Skuhajte rižu. Ribu narežite na trakice dužine 6-7 cm i širine 2-3 cm. U wok stavite ulje, dobro ga ugrijte, pa ispecite ribu, protresajući wok svakih cca 3 min, pa stavite u posudu ili na tanjir sa strane.

Sitno nasjeckajte mladi luk, dodajte grašak i papriku, po njima pospite nasjeckani bijeli luk i đumbir i prepecite par minuta. Istresite u posudu s ribom.

Dodajte u wok malo ulja, pa pecite kozice 2-3 minute, konstantno ih okrećući. Zatim vratite ribu i povrće u wok, da se sve zajedno pomiješa. Dodajte kašiku soja sosa, protresite i ugasite plin.

Na tanjir servirajte rižu pa preko nje stavite mješavinu iz woka.