DeFacto zvanično otvorio prvi prodajni objekat u Bosni i Hercegovini
24.10.2017. u 12:40 sati


DeFacto

DeFacto zvanično otvorio prvi prodajni objekat u Bosni i Hercegovini


Modni brend DeFacto danas je tačno u podne uz prisustvo mnogobrojnih zvanica i predstavnika medija otvorio svoj prvi prodajni objekat u Bosni i Hercegovini, koji se nalazi u centru Banjaluke. Ceremoniji zvaničnog otvaranja prisustvovali su Turski ambasador u Bosni i Hercegovini Haldun Koc, kao i gradonačelnik Banjaluke Igor Radojičić, koji su presjekli svečanu vrpcu i otvorili prvi u nizu prodajnih mjesta ovog brenda u Bosni i Hercegovini...

Ovaj modni brend planira povećati svoj tržišni udio, tako što će do kraja 2017. godine dostići broj od 500 domaćih i internacionalnih prodavnica, sa vizijom razvoja u svjetski modni brend. DeFacto, jedan od vodećih brendova u turskom sektoru modne konfekcije, ljubiteljima mode u svojoj novoj prodavnici otvorenoj u Banjaluci,  nudi dizajn u skladu sa svjetskim trendovima iz širokog asortimana proizvoda. Nakon otvaranja prve prodavnice u Banjaluci, DeFacto ima za cilj da do kraja 2018. otvori još nekoliko prodajnih objekata u Bosni i Hercegovini, ali i proširi obim poslovanja u cijelom regionu.

Otvaranjem prve prodavnice u Bosni i Hercegovini, u Banjaluci, DeFacto je povećao broj zemalja u kojima posluje na Balkanu, kao i broj svojih međunarodnih prodavnica na više od stotinu, preduzimajući čvrste korake ka postizanju uspjeha ovog globalnog brenda u pristupačnoj modi.

 

Turski ambasador u BiH Haldun Koc istakao je da Turska konstantno radi na tome da se poveća broj turskih investicija u Bosni i Hercegovini. „BiH i Turska su potpisale Sporazum o slobodnoj trgovini 2003. godine. Očekujemo da će se obim trgovinske razmjene do kraja 2017. godine udesetostručiti u odnosu na 2003. godinu, tj. iznositi preko 700 miliona KM“, izjavio je Koc.

Gradonačelnik Banjaluke Igor Radojičić izjavio je da mu je veoma drago što je DeFacto svoju prvu radnju u BiH otvorio upravo u Banjaluci. „Ovo otvaranje se uklapa u naš koncept razvoja Banjaluke, kao regionalnog centra koji privlači poslovne ljude, turiste i goste iz šireg okruženja“, zaključio je Radojičić. Poželio im je mnogo uspjeha u poslovanju i istakao da ima mnogo prostora za dalju saradnju sa turskim investitorima, ne samo u trgovini, već i u kulturi, sportu i drugim oblastima.

Iz  DeFacto-a su istakli da su dodavanjem Bosne i Hercegovine, nastavili da jačaju na globalnom nivou sa  fokusiranom strategijom rasta, te da vjeruju da će DeFacto biti uspješan u Bosni i Hercegovini, kao u Turskoj i drugim zemljama.  Bosna i Hercegovina, kao brzo rastuća ekonomija na Balkanskom poluostrvu, predstavlja izuzetno važno tržište za tekstilni sektor.  
Povezani tekstovi