Zahvaljujući kupcima promet viši za 14%
23.10.2017. u 09:47 sati


Pozicija dm-a i poslovanje

Zahvaljujući kupcima promet viši za 14%


Saopšteno je to na konferenciji za medije, održanoj 19. oktobra u Sarajevu, kao jedan od paramatera koji potvrđuju lidersku poziciju dm-a na drogerijskom tržištu BiH...

"Sveobuhvatna orijentacija na potrebe kupca, stalne inovacije i investicije u asortiman, uređenje prodavnica, stručno i lično usavršavanje zaposlenika kao i širenje prodajne mreže doprinijeli su i ove poslovne godine ostvarenju izvanrednih rezultata koji se ogledaju kroz promet od 143,9 miliona KM, što predstavlja porast od 14%“, rekao je direktor dm-a u BiH, Damir Šlosel.  Prvi čovjek ove kompanije istakao je ovo na konferenciji za medije povodom predstavljanja poslovnih rezultata i aktivnosti kompanije u 2016/2017. godini.

Otvaranjem novih prodavnica u Tuzli, Sarajevu, Banjaluci, Kaknju i Posušju dm je proširio prodajnu mrežu koja trenutno broji 67 prodavnica u 39 gradova. Ukupne investicije u nove i postojeće prodavnice kao i u uređenje centrale i distribucijskog centra iznosile su 7,2 miliona KM. Uspjeh je zabilježen i kod zapošljavanja: radno mjesto dobila su u tekućoj godini 72 zaposlenika, dok 616 zaposlnika čini ukupan kadrovski potencijal ove drogerijske firme. U interesu kupca, nova strategija dm-a nazvana UVIJEKPOVOLJNO odnosi se trenutno na 2.500 porizvoda čije snižene cijene vrijedne namanje četiri mjeseca.

“U narednoj godini, uz nastavak ulaganja u naše zaposlenike, širenje prodajne mreže te unapređenje usluga, planiramo podržati domaće proizvođače u razvoju novih proizvoda i njihovom plasiranju na bh. tržište te na taj način nastaviti s misijom da društveno odgovornim angažmanom budemo dio sveukupnih pozitivnih promjena u BiH“, poručio je direktor Damir Šlosel.

 

Povezani tekstovi