Benettonova kampanja za rodnu jednakost
07.03.2017. u 16:11 sati


MODA

Benettonova kampanja za rodnu jednakost


Nova kampanja nazvana #UnitedByHalf za cilj ima promociju veće jednakosti žena unutar veza...

Potvrđujući svoju predanost osnaživanju žena širom svijeta, United Colors of Benetton povodom Međunarodnog dana žena pokreće #UnitedByHalf – svjetsku kampanju za rodnu jednakost koja je započela u Indiji. Nakon više od 50 godina zagovaranja različitih društvenih pitanja, ovo je prvi put da Benetton neposredno dovodi u pitanje norme koje prevladavaju na jednom od njegovih glavnih tržišta.

 

Nova kampanja pokrenuta je u Indiji za Valentinovo, uz podršku vodećih snaga i uticajnih poznatih ličnosti, te za cilj ima promociju veće jednakosti žena unutar veza. Na Međunarodni dan žena kampanja postaje globalna, s težnjom da u ljudima potakne promišljanje, razgovor i djelovanje usmjereno na osnaživanje žena.

Podržavajući rodnu jednakost i osnaživanje žena u okviru svog šireg programa, Benetton Grupa identificirala je pet ključnih prioriteta, u skladu sa UN Agendom: Održiv način življenja, Nediskriminacija i jednake mogućnosti, Kvalitetno obrazovanje, Pristup zdravstvenoj zaštiti i Borba protiv nasilja.

 

Video kojim je #UnitedByHalf kampanja pokrenuta u Indiji, a koji će će se sad prikazivati širom svijeta jak je prikaz muškaraca i žena kao ravnopravnih partnera, te žena neograničenih društvenim tabuima koji su u Indiji, ali i u drugim tržištima u razvoju još uvijek dosta česti.

 

Povezani tekstovi